بازار تلویزیون های هوشمند ارزان قیمت به طور فزاینده ای بیشتر اشباع شده و و آخرین پیشنهادات Redmi اکنون در هند معرفی شده است. این مجموعه شامل ردمی اسمارت ایکس 50، ایکس 55 و ایکس 65 بوده که مشخصات یکسانی را در صفحه نمایش ارائه دهید.

هر سه مدل دارای پنل های LED با وضوح 4K با HDR10+،Dolby Vision و پشتیبانی از 92 درصد از طیف رنگی DCI-P3 هستند. نرخ تازه سازی تا 60 هرتز محدود شده و شیائومی پروفایل Vivid Picture و روان سازی تصویر Reality Flow MEMC خود را ارائه می دهد. در سمت صوتی، در صورت اتصال ساندبار پشتیبانی شده، هر سه مدل دارای دو بلندگوی 15 وات هستند که با DTS Virtual X و Dolby Audio و همچنین Dolby Atmos تنظیم شده اند.

تلویزیون های جدید سری X ردمی از چیپست چهار هسته ای MT9611 MediaTek در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برند. درگاه های تلویزیون، شامل سه پورت HDMI 2.1، دو پورت USB، پورت اترنت، و جک هدفون است. تلویزیون ها همچنین دارای اتصال دو باند Wi-Fi و بلوتوث 5.0 هستند. قسمت نرم افزار توسط رابط شیائومی PatchWall مبتنی بر Android TV 10 گوگل اجرا می شود. Redmi TV X50 با قیمت 455 دلار به فروش می رسد در حالی که قیمت مدل 55 اینچ 537 دلار است. مدل بزرگتر 65 اینچی 800 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *