کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه آپریل پلی استیشن پلاس اعلام شد

ماه مارس امروز به پایان می رسد و بازی های ویدیویی رایگان پلی استیشن پلاس در آوریل 2021 اعلام می شود. اشتراک ماهانه بازی سونی هر ماه دو بازی رایگان برای پلی استیشن 4 و یک عنوان رایگان برای پلی استیشن 5 به مشترکان خود ارائه می دهد.

قسمت بعدی مجموعه Oddworld در تاریخ 6 آوریل هفته آینده در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، Oddworld: Soulstorm پس از انتشار به لیست PS Plus خواهد پیوست. این تنها بازی رایگان برای پلی استیشن 5 خواهد بود و این نسخه شامل نسخه پلی استیشن 4 این عنوان نیست. عنوان PS5 آینده از ویژگی های نسل بعدی مانند احساس میزان ضربان قلب آبل به لطف بازخورد هپتیک کنترلر DualSense برخوردار خواهد بود.

در همین حال، دو بازی پلی استیشن 4 که قرار است به کتابخانه پلی استیشن پلاس برسند عنوان ترسناک اکشن و ماجراجویی Days Gone و شوتر سوم شخص Zombie Army 4: Dead War خواهند بود. مشترکان می توانند عناوین آوریل را از 6 آوریل تا 3 مه بازی کنند. رایگان های ماه گذشته شامل دو بازی برای PS4، یکی برای PS5 و دیگری برای PS VR بود. اینها به ترتیب Final Fantasy VII Remake ،Remnant: From the Ashes ،Maquette و Farpoint بودند. اگر از اعضای PlayStation Plus هستید، هنوز تا 5 آوریل فرصت دارید آنها را بازی کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا