سیستم عامل Chrome در جدیدترین به روزرسانی خود، ویژگی های کاربردی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که طی روزهای آینده در دسترس قرار می گیرد. این پیشرفت ها شامل افزودن یک برنامه جدید Diagnostics است که می تواند برای بررسی سلامت باتری، پردازنده و حافظه کروم بوک استفاده شود.

اگر کاربران از نظر سخت افزاری فوق الذکر مشکلی داشته باشند، مقالات پشتیبانی مرتبط به آنها نشان داده می شود. آنها همچنین می توانند نتایج آزمون را ذخیره کرده و با پشتیبانی مشتری در یک جلسه به اشتراک بگذارند. لانچر سیستم عامل کروم نیز در حال به روزرسانی است و اکنون به کاربران امکان می دهد محاسبات ساده ای انجام داده و آب و هوا، معنی کلمه و قیمت سهام را از طریق نتایج جستجوی درون خطی بررسی کنند.

این قابلیت پیشرفته به کاربران امکان می دهد تا مستقیماً موارد را از چاپگر خود به لپ تاپ اسکن کنند و روند دیجیتالی سازی و ذخیره اسناد مهم را ساده کنند. روند کار کاملاً ساده است:

برای شروع، مطمئن شوید که چاپگر شما قابلیت اسکن و اتصال آن به اینترنت را دارد. با ضربه زدن روی دکمه Everything، اپلیکیشن Scan را جستجو کنید. پس از باز شدن اپلیکیشن، می توانید چاپگر، نوع فایل و وضوح خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید از طریق Wi-Fi یا مستقیماً از طریق اتصال USB در کروم بوک خود اسکن کنید.

این شرکت همچنین ویژگی Live Captions را اضافه می کند که طی هفته های آینده به “بیشتر” دستگاه های سیستم عامل کروم اضافه خواهد شد. پس از در دسترس بودن، کاربران می توانند آن را در تنظیمات accessibility برای دریافت زیرنویس برای هر رسانه با صدا در مرورگر خود فعال کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *