گجت و پوشیدنی

رونمایی فوجی فیلم از پریتنر instax mini Link SE برای نینتندو سوئیچ

برند instax متعلق به فوجی فیلم به تازگی از پرینتر مینی فیلم instax mini Link SE رونمایی کرده که برای استفاده روی نینتندو سوئیچ طراحی شده است. این پرینتر جدید به کاربران امکان می دهد به کمک اپلیکیشن جدید instax mini Link که به زودی برای گوشی های هوشمند در دسترس خواهد بود، اسکرین شات های درون بازی را از این کنسول چاپ کنند.

عرضه instax mini Link SE کاملاً مطابق با نسخه جدید Pokémon Snap است که هر دو در تاریخ 30 آوریل آغاز به کار می کنند. برای اتصال سوئیچ به چاپگر، به اپلیکیشن موبایلی نیاز دارید که با استفاده از ویژگی اشتراک کد QR که چند ماه پیش به کنسول اضافه شده، فاصله ای بین کنسول و چاپگر ایجاد می کند. این اپلیکیشن همچنین از ویژگی های نینتندو، به همراه تم های مبتنی بر عناوین نظیر Pokémon Snap ،Animal Crossing: New Horizons و Super Mario Odyssey برخوردار است. حتی اگر فقط به طور منظم عکس می گیرید، به شما این امکان را می دهد که فریم هایی با تم های نینتندو را به آن تصاویر اضافه کنید. اگر می خواهید از این هم فراتر بروید، محافظ ویژه مبتنی بر Pikachu نیز برای چاپگر موجود است.

instax Mini SE حتی از کنترل موشن دوربین گوشی هوشمند شما پشتیبانی می کند. می توانید برای برزگنمایی و کوچک نمایی بگیرید و با دکمه روشن/ خاموش عکس بگیرید، یا چاپگر را برای چاپ مجدد تصاویر بچرخانید. این پرنیتر جدید قرار است با قیمت 119.95 دلار راهی بازار شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا