گجت و پوشیدنی

گارمین از ساعت های هوشمند Venu 2 و Venu 2S رونمایی کرد

گارمین از ساعت های هوشمند تناسب اندام Venu 2 و نسخه کوچکتر Venu 2S با تعداد زیادی ویژگی اضافی سلامتی نسبت به مدل اصلی Venu رونمایی کرده است. هر دو مدل اکنون امتیاز خواب قدرت گرفته از Firstbeat Analytics را ارائه می دهند و میزان مراحل خواب سبک، عمیق و REM همراه با حرکت و تنفس و نبض Ox2 را پایش می کند. سپس اطلاعات مربوط به چگونگی بهبود کیفیت خواب خود را مستقیماً از ساعت دریافت خواهید کرد.

مدل های جدید گارمین، پروفایل های فعالیت جدیدی را برای آموزش با شدت بالا به همراه انیمیشن های روی صفحه ارائه کرده، درحالیکه صخره نوردی و پیاده روی را نیز همراه دارد. این ساعت ها همچنین دارای پروفایل های جدید تمرینات قدرتی پیشرفته هستند و به صورت گرافیکی نشان می دهد که از کدام گروه های عضلانی استفاده کرده اید.

از دیگر ویژگی های جدید می توان به “Health Snapshots” اشاره کرد که به شما امکان می دهد آمار مهم سلامت را وارد کنید، ثبت کنید و به اشتراک بگذارید. مدل قبلی Venu قبلاً باتری خوبی داشته، اما حالا مدل Venu 2، با 11 ساعت عمر باتری (8 ساعت در حالت GPS + موسیقی) یا 10 روز و 7 ساعت برای Venu 2S کوچکتر همراه هستند. همانطور که پیش از این گفته شد، مدل های جدید از نظارت بر سلامت روزانه پشتیبانی می کنند و اعلان های هوشمند، پرداخت های بدون تماس، لیست پخش موسیقی از اسپاتیفای و موارد دیگر را ارائه می دهند.

بزرگترین مشکلی که ما با مدل اول داشتیم رابط کاربری نامناسب بود و باید دید که آیا گارمین در آن زمینه پیشرفت کرده است یا خیر. Venu 2 دارای یک کیس واچ 45 میلی متری و بند 22 میلی متر است، در حالیکه Venu 2S دارای یک کیس ساعت 40 میلی متر و بند 18 میلی متری است. هر دو مدل با قیمت پایه 400 یورو در دسترس قرار گرفته است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا