نرم افزار و اینترنت

گوگل میت با طراحی و قابلیت های جدید منتشر می شود

گوگل ماه آینده رابط کاربری Meet خود را برای کاربران دسکتاپ و لپ تاپ بروزرسانی می کند. رابط جدید Meet for web شامل پیشرفت هایی در فیدهای ویدئویی، نحوه مشاهده یا ارائه جلسات و نوار پیمایش است. در حالی که برخی از تغییرات گوگل در حال جبران کردن آنچه در زوم یا مایکروسافت تیمز ارائه شده، این موارد اضافی بسیار مورد نیاز است. اگر از دیدن چهره خود در حین تماس خسته شده اید، به زودی می توانید آن را کاملاً کوچک کرده یا پنهان کنید. گزینه های جدید همچنین شامل امکان قرار دادن فید ویدئویی خود در یک کاشی در گرید شرکت کنندگان در جلسه، یا یک تصویر شناور است که می تواند تغییر اندازه داده و دوباره تغییر مکان دهد.

اگر مشغول ارائه هستید، گوگل همچنین نحوه پین و لغو محتوا را بهبود می بخشد. به زودی می توانید کاشی ارائه را سریعاً پین کنید، و اندازه آن به اندازه سایر شرکت کنندگان تغییر اندازه داده تا بتوانید افراد بیشتری را در تماس ببینید یا اینکه افراد تحت تأثیر انتقال اسلاید نرم و صاف شما تحت تأثیر قرار گرفته اند. در ماه های آینده، Google Meet همچنین به شرکت کنندگان امکان می دهد در هنگام مکالمه چندین فید ویدیویی را پین کنند.

یکی از مفیدترین تغییرات، اصلاحات در نوار پایین جلسات برای قرار دادن همه کنترل ها در یک مکان واحد است. این بدان معناست که چت، پیوست ها و لیست شرکت کنندگان همه در پایین قرار دارند بنابراین فضای بیشتری برای دیدن افراد و هر چیزی که در هنگام تماس ارائه شده، وجود دارد. گوگل همچنین دکمه تماس پایان را از دکمه های دوربین و میکروفون دور می کند تا به طور تصادفی به جای قطع کردن، تماس را ترک نکنید.

در کنار این پیشرفت های رابط کاربری، گوگل حالت کم نور خود را از Meet on mobile به نسخه وب آورده است. این ویژگی به طور خودکار فیلم وب کم شما را تنظیم می کند تا اگر در یک اتاق تاریک هستید، بیشتر دیده شوید. این ویژگی تنظیم نور طی هفته های آینده در دسترس همه کاربران Meet در وب خواهد بود. مشترکین Google Workspace (پولی) همچنین در ماه های آینده به ویژگی جدید بزرگنمایی خودکار در Google Meet دسترسی خواهند یافت. این ویژگی مجهز به هوش مصنوعی شما را دنبال کرده و در صورت حرکت به دور خود در مقابل دوربین قرار می گیرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا