موبایل و تبلت

افشای مشخصات گوشی ایسوس ذن فون 8

براساس گزارشات، ایسوس تصمیم دارد که در تاریخ 12 مه 2021، از ذن فون 8 و 8 فلیپ رونمایی کند و اکنون اطلاعاتی از مشخصات آنها به بیرون درز پیدا کرده است. احتمالا دو محصول جدید را تراشه اسنپدراگون 888 پردازش می کند و در بالاترین پیکربندی تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 را پشتیبانی می‌کند.

همچنین به نظر می رسد که ایسوس برای ذن فون 8 یک نمایشگر 5.92 اینچی را درنظر گرفته که توانایی ارائه‌ محتوای بصری با رزولوشن فول اچ دی پلاس را فراهم می‌کند. طبق اطلاعات جدید، این مدل از سرعت تازه سازی تصویر 120 هرتز نیز برخوردار است و توسط سامسونگ با استفاده از فناوری مرسوم به E4 AMOLED ساخته می‌شود. این صفحه نمایش همچنین از پوشش محافظت Gorilla Glass Victus و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می کند.

دقیقاً مطمئن نیستیم که بقیه بدنه از چه موادی ساخته شده، اما می توان انتظار داشت که یک قاب میانی فلزی و یک ورق گوریلا گلس اضافی، پشت گوشی را تشکیل دهد. در شایعه اخیر دیگری نیز به تاییدیه IP68 اشاره شده است. همچنین گفته می شود که باتری این دستگاه 4000 میلی آمپری ساعتی بوده که از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند. بعلاوه در بدنه کاملاً جمع و جور یک تنظیم بلندگو استریو، و یک جک صوتی 3.5 میلی متری، با خروجی صدای Hi-Fi قرار داده شده است.

همچنین یک ترکیب دوربین دوگانه نیز در پشت دستگاه قرار دارد که از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX686 سونی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای زاویه دید عریض و عکاسی ماکرو، استفاده می کند. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی دارای یک دوربین سه گانه می باشد. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بوده که در سوراخ نمایشگر واقع در گوشه سمت چپ صفحه جای گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا