فضاپیمای Tianwen-1 چین با موفقیت در مریخ فرود آمد و به عنوان ادای احترام به این مأموریت، اوپو اعلام کرد نسخه ویژه فایند ایکس 3 پرو با نام Find X3 Pro Mars Exploration Edition منتشر شده است. نسخه Oppo Find X3 Pro Mars Exploration Edition (دستگاه ترجمه شده از چینی) با رنگ جدید خاکستری ارائه می شود، و آن را به پنجمین گزینه رنگی برای پرچمدار تبدیل می کند که در رنگهای آبی، سفید، مشکی براق و کیهانی موکا موجود است.

اوپو می گوید سایه خاکستری از فضای بیرونی الهام گرفته شده و پنل پشتی گوشی از شیشه AG بسیار مه آلود با درخشش فلزی ساخته شده تا به بافت مواد از فضای خارج برسد. در جلد پشتی Exploration Edition نیز Mars 2021 و Utopia Planitia نقش بسته است که مورد آخر نام محل فرود Tianwen-1 در سیاره سرخ است.

علاوه بر این ، Find X3 Pro Mars Exploration Edition دارای سه فیلتر رنگی مریخ است که به شما کمک می کند عکس های گرفته شده روی زمین ظاهری شبیه به مریخ داشته باشند. همچنیناین گوشی هوشمند ویژه دارای مضمون سفارشی مریخ است، در حالی که تصاویر پس زمینه پویا طلوع و غروب خورشید را همراه با تغییر نور و سایه در سیاره سرخ در چهار زمان مختلف – صبح، ظهر، عصر و شب به شما نشان می دهد.

نسخه Oppo Find X3 Pro Mars Exploration Edition در یک بسته بندی ویژه خرده فروشی عرضه می شود و برخلاف نسخه معمولی، این نسخه در یک پیکربندی حافظه واحد ارائه می شود – 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی. نسخه ویژه این گوشی 1090 دلار قیمت دارد و هم اکنون در چین پیش فروش می شود و فروش آن از 16 مه آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *