وزیر ارتباطات از عرضه بسته 7 گیگابایت اینترنت یک ماهه رایگان به مردم به منظور ترویج تبلیغات انتخاباتی خبر داد. به گفته آذری جهرمی، به هر کدملی یک بسته تعلق می‌گیرد و ثبت‌نام از امروز عصر (3 خرداد) آغاز می‌شود.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که با تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری سازمان برنامه بودجه به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی و میدانی این بسته‌ها به مردم ارائه می‌شود. او تاکید کرد که برای اینکه شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می‌شود، تقسیم بندی ثبت نام بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود و هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

به گفته وزیر ارتباطات هر کاربر یا بهتر بگوییم هر کد ملی یک بسته 7 گیگابایتی اینترنت یک ماهه دریافت خواهد کرد. همچنین این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد. بسته‌های فعال فعلی کاربران در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود.

جدول زمان‌بندی ثبت نام بسته اینترنت رایگان انتخابات

رقم آخر کد ملی زمان ثبت نام
0 یا 1 12 ظهر دوشنبه 3 خرداد تا 12 ظهر سه‌شنبه 4 خرداد
2 یا 3 12 ظهر سه‌شنبه 4 خرداد تا 12 ظهر چهارشنبه 5 خرداد
4 یا 5 12 ظهر چهارشنبه 5 خرداد تا 12 ظهر پنج‌شنبه 6 خرداد
6 یا 7 12 ظهر پنج‌شنبه 6 خرداد تا 12 ظهر جمعه 7 خرداد
8 یا 9 12 ظهر جمعه 7 خرداد تا 12 ظهر شنبه 8 خرداد
تمام کدهای ملی 12 ظهر شنبه 8 خرداد تا 12 ظهر دوشنبه 10 خرداد

او تأکید کرد: “…نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است”. برای جلوگیری از شلوغی شبکه و افت سرعت، ثبت نام در یک هفته و بسته به رقم آخر کد ملی انجام خواهد شد. هر بسته هم از زمان فعال‌سازی تا یک‌ماه اعتبار دارد. برای ثبت نام بسته اینترنت انتخابات بایستی به وب‌سایت ictgifts.ir مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *