به دلایل امنیتی، مرورگر وب را باید به طور مداوم بروزرسانی کنید، اما مرورگر سافاری در مک دکمه ای برای بروزرسانی ندارد. در اینجا نحوه به روزرسانی Safari آورده شده است. هر ساله اپل ویژگی های جدیدی را برای سافاری منتشر می کند و شما معمولاً آنها را بدون اینکه متوجه شوید نصب می کنید زیرا با به روزرسانی macOS که در تنظیمات سیستم دریافت می کنید، مرتبط هستند.

اما از آنجا که Safari یک مرورگر است، اپل اغلب به شما اجازه می دهد بدون نصب نسخه بعدی سیستم عامل بزرگ، مرورگر را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. به عنوان مثال، در حالیکه Safari 14.0 همراه macOS Big Sur بود، کاربران macOS Catalina هنوز هم می توانند آن را به روز کنند. اپل همچنین به روزرسانی های امنیتی منظم نسخه های قدیمی Safari را ارائه می دهد.

برای به روزرسانی سافاری، باید از ویژگی Software Update در System Preferences استفاده کنید. برای رفتن به آنجا، روی نماد Apple در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید. در منوی ظاهر شده، گزینه “System Preferences” را انتخاب کنید.

در تنظیمات سیستم، روی Software Update کلیک کنید.

پنل Software Update به شما نشان می دهد که آیا به روزرسانی نرم افزاری برای Mac شما موجود است یا خیر. اگر وجود داشته باشد، شما دو گزینه دارید. اگر می خواهید جدیدترین سیستم عامل را به همراه آخرین نسخه Safari نصب کنید، فقط روی دکمه “Update Now” کلیک کنید و مراحل را دنبال کنید. اگر می خواهید فقط یک به روزرسانی برای Safari نصب کنید، روی “More Info” در زیر لیست به روزرسانی های موجود کلیک کنید تا لیست دقیق همه به روزرسانی ها را ببینید.

پس از کلیک روی “More Info”، پنلی ظاهر می شود که در آن به روزرسانی های موجود برای Mac شما وجود دارد. مطمئن شوید که به روزرسانی “Safari” انتخاب شده و اگر نمی خواهید یک به روزرسانی سیستم را به همراه آن نصب کنید، تیک “macOS” را بردارید. وقتی آماده شدید، روی “Install Now” کلیک کنید.

پس از مدتی ، به روزرسانی سافاری روی مک شما نصب می شود. پس از اتمام مراحل به روزرسانی، می توانید با خیال راحت از برنامه System Preferences با استفاده از دکمه قرمز رنگ بستن در گوشه پنجره خارج شوید.

از آنجا که این روند تا حدودی گیج کننده و غیر واضح است، توصیه می کنیم قابلیت به روزرسانی خودکار را برای به روز نگه داشتن Safari و Mac خود فعال کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *