صوتی و تصویری

عرضه وان پلاس تی‌وی 40Y1 با نمایشگر FHD و اندروید TV 9.0

همانطور که انتظار می رفت، وان پلاس تلویزیون OnePlus TV 40Y1 را در هند معرفی کرد. این ششمین تلویزیون وان پلاس برای کشور بوده و همانطور که از نامش پیداست، مدل جدید بخشی از سری OnePlus TV Y است.

تلویزیون OnePlus 40Y1 از یک پنل 40 اینچی LCD با نور پس زمینه LED و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، 93 درصد دامنه رنگی DCI-P3 و 93 درصد نسبت صفحه به بدنه بهره می برد. تلویزیون دارای ساخت پلاستیکی است و می توان آن را روی میز قرار داد یا بر روی دیوار نصب کرد. با این وجود، برخلاف استندهایی که در جعبه موجود است، پایه دیواری جداگانه فروخته می شود.

تلویزیون توسط چیپست ناشناخته 64 بیتی همراه با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی پردازش می شود. این تلویزیون سیستم عامل Android TV 9.0 Pie را با سرویس تجمع محتوای OxygenPlay اجرا می کند. علاوه بر این، این تلویزیون از همه سرویس های استریم پیشرو، گوگل کروم کست، گوگل اسیستنت و حتی آمازون الکسا پشتیبانی می کند.

در مورد اتصال و درگاه ها، این تلویزیون دارای WiFi، بلوتوث 5.0، 2 پورت HDMI، دو پورت USB و RF، پورت صوتی دیجیتال نوری، کامپوزیت AV سه در یک و اترنت است. در حالی که، برای صدا، تلویزیون دارای بلندگوهای دوتایی 10 وات با پشتیبانی از Dolby Audio است. آخرین و مهمترین، OnePlus TV 40Y1 همچنین با برنامه OnePlus Connect برای کنترل ها و سایر گزینه ها سازگار است. تلویزیون OnePlus 40Y1 در هند 23999 روپیه (329 دلار) قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا