دامنه مانیتورهای هوشمند Smart Monitor سامسونگ در حال گسترش است. مجموعه نمایشگرهای هوشمند مجهز به تایزن این شرکت اکنون شامل یک مدل 43 اینچی 4K M7 و همچنین 24 اینچی 1080p M5 است که بزرگترین و کوچکترین نمایشگرهای هوشمند موجود تا به امروز را نشان می دهد.

سامسونگ سال گذشته مانیتور هوشمند را معرفی کرد و آن را به عنوان یک نمایشگر “انجام همه کارها” توصیف کرد که هم برای کار و هم برای سرگرمی طراحی شده است. این نمایشگرها از بلندگوهای داخلی و قابلیت های تلویزیون های هوشمند از طریق پلتفرم Tizen سامسونگ برخوردار هستند، به این معنی که شما می توانید محتواهای ویدیویی مانند Netflix را مستقیماً روی دستگاه و همچنین دسترسی از راه دور دسکتاپ و نرم افزار بهره وری مانند Office 365 را اجرا کنید.

مانیتورهای هوشمند دارای یک کنترل از راه دور هستند که با الکسا، گوگل استیستنت و Bixby کار می کند و همچنین پشتیبانی بی سیم از DeX، محیط دسکتاپ سامسونگ که در گوشی های هوشمند گلکسی اجرا شده، وجود دارد. سری M7 اکنون شامل گزینه های 43 اینچ و 32 اینچ 4K است. سری M5 از پنل های 1080p استفاده می کند و در اندازه های 24، 27 و 32 اینچ ارائه می شود. سامسونگ همچنین نسخه سفید مانیتور هوشمند 27 و 32 اینچی M5 را معرفی می کند.

سامسونگ هنوز قیمت مدل های جدید را اعلام نکرده، اما برای پیش زمینه، 32 اینچ M7 با قیمت 399.99 دلار عرضه شد در حالی که 27 اینچی M5 با  قیمت 229.99 دلار بود، بنابراین احتمالاً می توانید انتظار قیمت های کمی بالاتر و پایین تر از این دو حد را داشته باشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *