دو سال پیش شیائومی، اوپو و ویوو برای ایجاد اتحاد انتقال متقابل (MTA) – روشی استاندارد برای انتقال فایل ها بین دستگاهها (گوشی ها و رایانه ها) به صورت محلی از طریق اتصال بی سیم 20 مگابایت بر ثانیه، با هم متحد شدند. بعد از چند ماه آزمایش بتا، این ویژگی فعال شد.

از آن زمان شرکت های دیگری به اتحاد پیوستند، لیستی که اکنون سامسونگ را در بر می گیرد. علاوه بر این سه شرکت اصلی، وان پلاس، میزو، ZTE، بلک شارک و هایسنس و ایسوس و مارک بازی های آن Republic of Gamers در آن حضور دارند. اما پیوستن سامسونگ به این مسئله بسیار مهم است. برای اولین بار، این یکی از بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند در جهان است که غالباً جایگاه شماره 1 را در اختیار دارد.

دوم اینکه سامسونگ در سال 2020 قابلیت Quick Share را جایگزین Android Bear (جایگزین Nearby Share) کرد. سامسونگ حتی اوایل امسال نسخه مخصوص ویندوز 10 را نیز عرضه کرد. این بدان معنا نیست که Quick Share منسوخ می‌شود. بلکه دستگاه‌های سامسونگ برای پشتیبانی از MTA به روز رسانی خواهند شد. این کار ضربه‌ای دیگر به گوگل تلقی شده که گفته است می‌خواهد Nearby Share را به کروم او اس اضافه کند و ممکن است از طریق مرورگر کروم روی ویندوز 10 نیز کار کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *