نرم افزار و اینترنت

نحوه دانلود پیش نمایش سیستم عامل ویندوز 11

روز گذشته سیستم عامل ویندوز 11 با انبوهی از ویژگی های جدید ارائه شد و اگر از علاقه مندان به ویندوز هستید، بدون شک مشتاق امتحان آن هستید. در صورتی می خواهید یک نسخه واقعی را نصب کنید، نه نسخه فاش شده که از 15 ژوئن در اینترنت پخش شد)، مایکروسافت می گوید که از هفته آینده نسخه اولیه ویندوز 11 را از طریق برنامه Windows Insider خود به اشتراک می گذارد.

اگر می خواهید با نسخه های اولیه ویندوز بازی کنید (و ما اکیداً پیشنهاد می کنیم این کار را روی دستگاهی انجام دهید که از آن برای کارهای روزمره خود استفاده نمی کنید)، می توانید به برنامه Windows Insider بپیوندید – فقط روی دکمه Register (ثبت نام) کلیک کنید و با حساب مایکروسافت خود وارد سیستم شوید.

با مراجعه به Windows.com برای دانلود برنامه PC Health Check، می توانید بررسی کنید که آیا رایانه ویندوز 10 فعلی شما واجد شرایط برای ارتقا رایگان به ویندوز 11 است. توجه داشته باشید که برخی از کاربرانی که آن را امتحان کرده اند، در توییتر شکایت کرده اند که سیستم هایی که در غیر این صورت شرایط را دارند، برچسب عدم صلاحیت دارند. اگر مایل هستید منتظر بمانید، مایکروسافت می گوید که ارتقا رایگان ویندوز 11 روی رایانه های ویندوز 10 در این فصل تعطیلات آغاز می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا