گجت و پوشیدنی

رونمایی نوکیا از ایربادز Clarity Earbuds Pro و Comfort Earbuds

نوکیا به تازگی محصولات متنوعی را به نمایش گذاشته است. از میان این محصولات دو ایربادز جدید Clarity Earbuds Pro و Comfort Earbuds به چشم می خورد. در ادامه با مشخصات فنی آنها آشنا خواهید شد.

Nokia Clarity Earbuds Pro دارای بلوتوث 5.2 ، خذف نویز فعال، پشتیبانی از aptX، طراحی “بهینه” شده برای گوشی هوشمند Nokia XR20 (رنگی، روکش لاستیکی)، درایورهای 10 میلی متر، تا 27 ساعت استفاده با کیس، حالت بازی با تاخیر کم 60 میلی ثانیه، مقاومت در برابر آب IPX5 و پشتیبانی از شارژ بی سیم کیف است. این محصول در سپتامبر 2021 در اروپا، ایالات متحده و خاورمیانه با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

از سوی دیگر Nokia Comfort Earbuds از طراحی ارگونومیک و کامپکت، مقاوم در برابر پاشش IPX5، اتصال بلوتوث 5.1، کنترل لمسی و سوئیچ خودکار master/slave برای استفاده از هر دو گوشی به عنوان یک هدست مونو است. همچنین این ایربادز 29 ساخت پخش را با کیس فراهم کرده و قرار است با قیمت 49 دلار در دسترس قرار گیرد.

درنهایت، +Nokia Go Earbuds از مشخصاتی همچون اتصال بلوتوث 5.0، عمر باتری 26 ساعته با کیس، کنترل لمسی، سوئیچ خودکار master/slave و ضد پاشش IPX4 برخوردار بوده و با قیمت 29 دلار عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا