جدا از XR20، نوکیا از دو گوشی دیگر 6310 و C30 معرفی کرده است. مورد اول، همانطور که از نامش پیداست، باز تعبیر دیگری از یک گوشی کلاسیک نوکیا سال های گذشته بوده، در حالی که C30 یک گوشی هوشمند جالب اندرویدی با باتری بزرگ و قیمت پایین است. بیایید با C30 شروع کنیم، پس سری C خانواده جدیدی از سطح اقتصادی نوکیا است و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید مشخصات شکسته کننده پرونده در اینجا ارائه شود. در حقیقت، نوکیا C30 “سلطان” جدید سری C است که بیشترین صفحه نمایش و بیشترین ظرفیت باتری را به ترتیب 6.82 اینچ و 6000 میلی آمپر ساعت دارد.

این صفحه نمایش دارای وضوح اچ دی پلاس با یک بریدگی قطره ای شکل و یک حاشیه پایین قابل توجه است که به اندازه کافی بزرگ است تا آرم نوکیا را در خود جای دهد. در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش و همچنین یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد، در حالی که برای عکس های سلفی دوربین 5 مگاپیکسلی دریافت می کنید. C30 مجهز به چیپست Unisoc SC9863A بوده که از هشت هسته پردازشی Cortex-A55 با سرعت 1.6 گیگاهرتز است. این گوشی در سه نسخه با حافظه رم/ذخیره سازی مختلف شامل 2/32 گیگابایت، 3/32 گیگابایت و 3/64 گیگابایت عرضه می شود. این گوشی همچنین دارای سیستم عامل اندروید 11 گو ادیشن است.

از سوی دیگر دارای پشتیبانی از 4G (در اینجا 5G نیست) و شارژ 10 وات است. یک حسگر اثر انگشت در قسمت عقب قرار دارد و از قابلیت باز کردن قفل صورت مبتنی بر دوربین نیز پشتیبانی می کند. دستگاه دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت شارژ microUSB است. این گوشی به مدت دو سال به روزرسانی های امنیتی را دریافت می کند (البته هیچ اشاره ای به هیچ به روزرسانی نسخه اندروید ندارد). این گوشی قرار است با قیمت پایه 99 یورو در دسترس قرار گیرد.

نوکیا 6310 جدید دارای طرحی شبیه به نمونه اصلی است، اما با صفحه نمایش بزرگتر و دکمه های بزرگتر، هر دو موردی که HMD فکر می کند به قابلیت استفاده کمک می کند. این گوشی یک صفحه خمیده 2.8 اینچی با وضوح QVGA دارد و باتری 1150 میلی آمپری آن برای “یک هفته استفاده” کافی است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به رادیو بی سیم FM، پشتیبانی از 2G، پلتفرم +Series 30، یک درگاه microUSB برای شارژ و یک جک هدفون 3.5 میلی متری، اتصال به اینترنت، بازی مار داخلی و قابلیت Torch اشاره کرد. در نهایت این گوشی مجهز به تراشه Unisoc 6531F بوده و با متوسط قیمت جهانی 40 یورو عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *