موبایل و تبلت

گوشی جان سخت نوکیا XR20 معرفی شد

شرکت HMD Global به تازگی از اولین گوشی هوشمند جان سخت خود با نام Nokia XR20 معرفی شد. این محصول ساخته شده تا هم در سخت افزار و هم در نرم افزار دوام بیاورد. نوکیا XR20 دارای یک پوشش ناهموار بوده که گواهینامه MIL-STD810H دارد تا در برابر ضربه 1.8 متری مقاومت کند. همراه با مقاومت استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار و Gorilla Glass Victus در جلو و XR20 به نظر می رسد مانند گوشی است که نیازی به قاب یا محافظ صفحه ندارد.

در زیر آن نمای بیرونی سنگین، یک گوشی هوشمند توانا وجود دارد که موارد بسیار کمی از آن گم شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و روشنایی 550 نیت بوده و حتی با دستکش نیز کار می کند. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 480 تامین شده و در کنار آن 6 گیگابایت رم، اتصال 5G و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراهی کرده که می تواند از طریق شیار کارت microSD توسعه یابد.

در پشت، XR20 فقط دو دوربین دارد – یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.8 و یک سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی f/2.4 که هر کدام دارای فلش LED مخصوص خود هستند. دوربین سلفی یک واحد با فوکوس ثابت 8 مگاپیکسلی f/2.0 است. نوکیا XR20 دارای اندروید 11 است و این شرکت متعهد به چهار سال به روزرسانی امنیتی ماهانه و سه سال به روزرسانی عمده سیستم عامل شده است.

نوکیا XR20 دارای بلندگوهای استریو با حداکثر 96dB و فناوری پخش OZO برای جزئیات بهتر است. اسکنر اثر انگشت خازنی نصب شده در کنار، امنیت بیومتریک را پوشش می دهد. XR20 دارای یک دکمه سفارشی در بالاترین قسمت است که می توانید روی هر عملکرد یا برنامه ای که انتخاب می کنید تنظیم کنید. درنهایت باتری موجود یک واحد 4،630 میلی آمپر ساعتی است که نوید دو روز تحمل را می دهد. همچنین از شارژ سریع 18 وات سیمی و بیسیم 15 وات پشتیبانی می کند. نوکیا XR20 قرار است در رنگ های آبی و خاکستری همراه با یک پیکربندی 6/128 گیگابایتی ارائه شده که قیمت آن 550 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا