گجت و پوشیدنی

اوپو واچ 2 با تراشه Wear 4100 رونمایی شد

اوپو به طور رسمی سری OPPO Watch 2 را در چین معرفی کرد. این مجموعه شامل سه مدل است و دو مدل از اتصال LTE پشتیبانی می کنند. شروع این مجموعه تنها با 1،299 یوان آغاز می شود و سیستم عامل دوگانه راه اندازی می شود. بیایید نگاهی به آنچه این ساعت های هوشمند جدید ارائه می دهند، بیاندازیم.

سری OPPO Watch 2 از طرحی شبیه اوپو واچ اصلی سال 2020 برخوردار است. این ساعت هوشمند نمایشگر انعطاف پذیر 3D AMOLED با لبه های منحنی و حاشیه های باریک را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 60 هرتز، تراکم 326PPI و 100 درصد دامنه رنگی DCI-P3 ارائه می شود. کاربران می توانند بیش از 100 شماره گیری را انتخاب کنند و حتی می توانند با استفاده از عملکرد ساعت مچی AI Outfit 2.0 شماره گیری های جدیدی را ایجاد کنند. علاوه بر این، پوشیدنی دارای یک بند فلورولاستومر دوستدار پوست با یک سگک است. این شرکت ادعا می کند که این بند قابل تنفس و راحت است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، این محصول با سه نسخه مختلف ارائه می شود؛ دو مدل دارای صفحه شماره گیری 42 میلی متر و مدل سوم دارای صفحه بزرگتر 46 میلی متری است. نسخه 42 میلی متری در دو نوع eSIM و فقط بلوتوث وجود دارد، در حالی که 46 میلی متر تنها در نسخه eSIM موجود است. ساعت هوشمند توسط دو تراشه یعنی اسنپدراگون Wear 4100 و Apollo4s مجهز شده است. همچنین این ساعت ها دارای سیستم عامل دوگانه است: ColorOS Watch مبتنی بر اندروید و RTOS. بر خلاف اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار، این دستگاه بر اساس کاربرد به طور خودکار بین دو چیپست سوئیچ می کند. این ساعت تنها وقتی از تراشه کوالکام استفاده می کند که هر برنامه اندرویدی را اجرا کند.

از این رو گفته می شود که عمر باتری حداکثر 4 روز را ارائه می دهد. علاوه بر این، طبق گفته اوپو، کاربران می توانند تا 16 روز عمر باتری خود را هنگام تغییر کامل به RTOS دریافت کنند. این پوشیدنی سایر ویژگی های معمول ساعت هوشمند مانند حالت های ورزشی، نظارت بر ضربان قلب، پایش خواب، پایش خروپف، نظارت بر سطح اکسیژن خون ، نظارت بر سطح گلوکز خون و موارد دیگر را ارائه می دهد. سری OPPO Watch 2 با قیمت های زیر در چین به فروش می رسد.

اوپو واچ 2 مدل 42 میلیمتر (بلوتوث) – 1،299 یوان (200 دلار)
اوپو واچ 2 مدل 42 میلیمتر (eSIM) – 1499 یوان (231 دلار)
اوپو واچ 2 46 میلیمتر (eSIM) – 1،999 یوان (307 دلار)

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا