فناوری

رونمایی از نسخه 85 اینچی تلویزیون The Frame 2021 سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین شرکت های کره جنوبی و همچنین یک پاورهاوس جهانی است. این شرکت به تازگی از بزرگترین نوع تلویزیون سبک زندگی خود، The Frame، در بازار اصلی کره جنوبی رونمایی کرده است. تلویزیون جدید 85 اینچی The Frame به سری 2021 می پیوندد که شامل مدل های 43 و 75 اینچی است که در اوایل سال عرضه شدند. بزرگترین تلویزیون این سری در کره جنوبی 5800 دلار قیمت دارد.

تلویزیون جدید دارای پنل 4K/QLED با قابلیت HDR10, HDR10+ HLG و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. به صورت پیش فرض دارای یک حاشیه چوبی است و می تواند متناسب با سلیقه صاحب آن سفارشی شود. می توانید از حاشیه های مغناطیسی با رنگ های مختلف استفاده کنید. نسخه امسال بسیار باریک تر از نسخه 2020 است. این مدل از یک طراحی نصب شده روی دیوار Slim Fit برخوردار اس ، و منظره ای کاملاً بی نظیر و زیبا از نظر زیبایی را ایجاد می کند. این تلویزیون با سیستم عامل Tizen سامسونگ کار می کند و از پشتیبانی دستیار صوتی برخوردار است.

مدل جدید تلویزیون The Frame دارای چندین درگاه HDMI 2.1 (4) و USB (2)، درگاه اترنت، بلوتوث 5.2 و اتصال Wi-Fi 5 است. در واقع، این ویژگی ها و قابلیت های مختلف تجربه تماشای و شنیدن واقعاً عالی را فراهم می کند. تلویزیون Frame از پردازنده کوانتوم 4K بهره می برد و برای همه سرویس های معروف صوتی و تصویری معروف برنامه هایی دارد. همپنین مجهز به یک سنسور حرکت بوده که با ورود شخص به اتاق تلویزیون به طور خودکار روشن می شود. سنسورهای روشنایی و صوتی آن قادرند تا میزان روشنایی صفحه و صدای تلویزیون را متناسب با شرایط اتاق تنظیم می کنند. سامسونگ می گوید عرضه جهانی تلویزیون 85 اینچی The Frame به زودی آغاز می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا