کنسول و بازی

نسخه بازنشده Super Mario Bros به قیمت 2 میلیون دلار فروخته شد

به نوشته سایت Rally خریدار ناشناسی 2 میلیون دلار برای نسخه بازنشده Super Mario Bros پرداخت کرد. بدین ترتیب رکورد جدیدی برای خرید بازی ویدیویی نایاب ثبت شد. به گفته نیویورک تایمز، ماه گذشته نیز برای نسخه‌ای از Super Mario 64 رقمی معادل 1.56 میلیون دلار معامله شد.

در طول یک سال گذشته، رکورد گران ترین بازی های ویدیویی بارها شکسته شد، چراکه تقاضا برای کالاهای جمع آوری شده در دوران کودکی همچنان داغ است.  ژوئیه گذشته، یک نسخه از Super Mario Bros. در حراج به قیمت 114000 دلار به فروش رفت. در ماه نوامبر، نسخه ای از Super Mario Bros. 3 این رکورد را شکست و در حراج 156.000 دلار فروخته شد. سپس در آوریل امسال کپی دیگری از Super Mario Bros به قیمت 660 هزار دلار فروش رفت.

جولای امسال نیز کپی از The Legend of Zelda به قیمت 870 هزار دلار فروخته شد. بدین ترتیب رقم 2 میلیون دلار برای Super Mario Bros مسیری کاملا متفاوت را از بقیه طی کرده است. سایت Rally اقلام مربوط به گیم و کتاب‌های کمیک را خریده و به صورت سهام و شرکت‌های کوچک تبدیل کرده تا خریدش برای مردم آسان شود. اگر کسی پیشنهاد خرید کلکسیونی را ارائه کند، سرمایه گذاران به فروش رای می‌دهند. به نوشته نیویورک تایمز سایت Rally بازی Super Mario Bros را سال گذشته 140 هزار دلار خرید و سهامداران فروش آن را به خریدار ناشناس تایید کردند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا