صوتی و تصویری

ایسوس از مانیتور TUF VG28UQL1A رونمایی کرد

ایسوس جدیدترین مانتیور گیمینگ TUF Gaming VG28UQL1A را روانه بازار کرده که برای رایانه های شخصی و نسل جدید کنسول ها طراحی شده است. این مانیتور جدید مجهز به یک پنل 28 اینچی Fast IPS با رزولوشن 3840×2160 پیکسل بوده که نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه ای را در اختیار قرار می دهد.

همچنین از فناوری Display Stream Compression (DSC) نیز پشتیبانی کرده و بازی بومی 4K با نرخ 120 هرتز را بدون نمونه برداری از رنگ در جدیدترین کنسول ها از طریق HDMI 2.1 ارائه می دهد. از سوی دیگر محصول جدید ایسوس در کنار سازگاری با انویدیا G-SYNC، از فناوری های دیگری نظیر AMD FreeSync Premium و ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB Sync) نیز پشتیبانی می کند تا لکه ها و تاری حرکت را برای گیم پلی روان و پاسخگو از بین ببرد.

سازگار با NVIDIA G-SYNC، از AMD FreeSync Premium و ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB Sync) نیز پشتیبانی می کند تا لکه ها و تاری حرکت را برای گیم پلی روان و پاسخگو از بین ببرد. علاوه بر این، فناوری ASUS Variable Overdrive تصاویری ثابت را با نرخ فریم متغیر تضمین می کند. مانیتور TUF VG28UQL1A دارای یک درگاه HDMI 2.1 است که هنگام استریم بر روی جدیدترین کنسول های بازی، تصاویر بومی 4K@120Hz (4:4:4) را قادر می سازد. حالت Auto-Low-Latency به کاهش تأخیر ورودی کمک می کند تا از گیم پلی بسیار روان اطمینان حاصل شود و فناوری Variable Refresh Rate (VRR) از پارگی و سوسو کردن برای یک تجربه بازی کنسول نسل بعدی کاملاً همهجانبه جلوگیری می کند.

علاوه بر این، یک اتصال DisplayPort 1.4 تصاویری پایدار با فرکانس 144 هرتز ارائه می دهد و فناوری DSC ویدیو استریم با وضوح فوق العاده بالا را با سرعت زیاد کنترل می کند، بنابراین هنگام بازی روی رایانه هیچ افت محسوسی در کیفیت تصویر مشاهده نمی شود. فناوری محدوده دینامیکی بالا با گواهینامه VESA DisplayHDR 400 و طیف رنگی 90 درصد DCI P3 عملکرد رنگ برجسته را با TUF Gaming VG28UQL1A تضمین می کند. علاوه بر این، فناوری Low Blue Light به محافظت از چشم کاربران در برابر نور آبی مضر، بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر کمک می کند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا