توییتر سرانجام شروع به راه اندازی Ticketed Spaces کرده است، ویژگی که به سازندگان اجازه می دهد هزینه دسترسی به ویژگی چت صوتی زنده خود را دریافت کنند. این شرکت در ماه ژوئن شروع به دریافت برنامه های کاربردی برای این ویژگی کرد ، اما تا این هفته هنوز آن را فعال نکرده بود. این شرکت در ماه ژوئن شروع به دریافت برنامه های کاربردی برای این ویژگی کرد، اما تا این هفته هنوز آن را روشن نکرده بود.

با این حال، به نظر می رسد ممکن است مدتی طول بکشد تا بسیاری از افراد به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. توییتر اعلام کرد که عرضه اولیه فقط iOS خواهد بود و فقط به “برخی” میزبانانی که قبلاً درخواست کرده اند محدود می شود. کسانی که دسترسی پیدا می کنند، می توانند مقدار قابل توجهی پول نقد از این ویژگی بدست آورند، با این فرض که بتوانند مخاطبان زیادی را که مایل به پرداخت هستند پیدا کنند. توییتر اعلام کرد که میزبانان می توانند تا 97 درصد از درآمد اولیه 50،000 دلاری خود و تا 80 درصد را برای هر چیزی بالای 50،000 دلار حفظ کنند. میزبان ها همچنین می توانند قیمت بلیط خود را تعیین کرده و تعداد بلیط های موجود را انتخاب کنند.

Ticketed Spaces تنها یکی از چندین ویژگی درآمدزایی است که توییتر روی آن کار می کند، چراکه به نظر می رسد برای تغییر پلتفرم خود به منظور ایجاد خلاقیت بیشتر می باشد. این شرکت همچنین در حال آزمایش Super Follows، راهنمای درون برنامه ای و خبرنامه های پولی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *