در رویداد آنر اسمارت لایف اخیر در چین، این شرکت تازه مستقل به طور رسمی سری تلویزیون های هوشمند آنر ویژن ایکس 2 (Honor Vision X2) را در کشور خود معرفی کرد. در کنار این مدل های تلویزیون هوشمند، این برند چند محصول دیگر را نیز روانه بازار کرده است.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن ایکس 2 در سه اندازه مختلف عرضه می شود- 43 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ. هر سه مدل دارای صفحه نمایش 4K UHD با 92 درصد پوشش رنگ طیف DCI-P3 هستند که 25 درصد نسبت به پنل های نسل اول افزایش یافته است. این محصولات با HDR10 سازگار بوده و دارای بهینه سازی ضد کاهش، کاهش نویز NR و چند عملکرد دیگر است. همچنین دارای گواهینامه بدون لرزش Rheinland آلمان و گواهینامه حفاظت از چشم کم نور Rheinland است.

تلویزیون هوشمند دارای طراحی حفره صدا مستقل بزرگ است و ادعا می شود که می تواند با چهار پلتفرم اصلی ویدیویی ارتباط برقرار کند. همچنین دارای کنترل صوتی هوشمند در میدان دور و پشتیبانی از ویژگی هایی مانند همکاری چند صفحه ای، همکاری مولتی ترمینال، تأخیر کم و کیفیت تصویر بالاتر است.

در زیر کاپوت، آنها از چیپست مدیاتک استفاده می کنند که دارای چهار هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC1 است. در مورد حافظه، تلویزیون ها دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هستند. این دستگاه دارای یک تراشه WLAN دو بانده (2.4GHz و 5GHz) با آنتن MIMO 2 × 2 برای اتصال به اینترنت پرسرعت می باشند. این دستگاه مجهز به یک پروتکل Cast + Projection است که می تواند تاخیر پروژه را تا بیش از 60 درصد کاهش دهد. همچنین پورت های USB-A و HDMI به همراه RJ-45 وجود دارد.

مدل های Honor Vision X2 با رابط کاربری Magic UI شرکت خود عرضه می شوند که به گفته شرکت، تجربه کاربری همه جانبه و نهایی را به ارمغان می آورد. هنوز تأیید نشده که Magic UI بر اساس HarmonyOS یا سیستم عامل اندروید است. اکنون ، با توجه به قیمت و جزئیات موجود بودن، مدل 43 اینچی 1799 یوان (279 دلار) قیمت دارد، در حالی که مدل 55 اینچی با قیمت 2699 یوان (418 دلار ) عرضه می شود. از سوی دیگر، مدل 65 اینچی 3499 یوان (542 دلار ) قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *