صوتی و تصویریگجت و پوشیدنی

رونمایی آمازون از اکو شو 15، ربات آسترو و موارد دیگر

آمازون چند دستگاه متصل جدید را برای اضافه کردن به خط تولید خود معرفی می کند. بیایید با جدیدترین محصولات شرکت از جمله نسخه جدید اکو شو، ربات آمازون آسترو، اسمارت ترموستات و موارد دیگر آشنا شویم.

Echo Show 15، بزرگترین محصول سری اکو شو بوده که با نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی همراه است. این محصول قابلیت نصب روی دیوار را داشته و از یک دوربین جلوی در گوشه بالا سمت چپ با یک شاتر قابل بستن بهره می برد.

می توان آن را با ویجت های حاوی یادداشت ها، لیست ها یا نمای تقویم سفارشی کرد. همچنین می تواند برای پرایم ویدیو یا سایر سرویس های استریم پشتیبانی شده استفاده شود. به علاوه، یک تراشه چهار هسته ای AZ2 جدید دارد که از ویژگی جدیدی برای Visual ID استفاده می کند که بسته به افرادی که Echo Show 15 تشخیص می دهد، اطلاعات را به طور خودکار تازه می کند. اکو شو 15 با قیمت 249 دلار قیمت ارائه می شود.

مورد بعدی ربات آمازون آسترو است. (تصویر بالا) آن را مانند یک بلندگوی دستیار اکو آمازون تصور کنید که می تواند در خانه حرکت کند و در حالی که دور هستید چیزها را زیر نظر داشته باشد. این می تواند تماس های ویدیویی برقرار کند و می توانید از آن بخواهید تا شما را دنبال کند. دارای یک دوربین پریسکوپ جمع شونده است که می تواند برای انجام کارهایی مانند بررسی خاموش بودن اجاق گاز به سمت بالا حرکت کند.

همچنین می تواند یادآوری هایی را تنظیم کند، و اساساً همه کارهایی که یک اکو می تواند انجام دهد را پیام داده و دریافت کند. آخرین چیزی که نشان می دهد این است که اقلام کوچک را به کسی در سراسر خانه تحویل دهید. آمازون آسترو فقط با دعوت نامه در دسترس است، که می توانید فوراً درخواست کنید. قیمت مقدماتی ربات خانگی آسترو 999 دلار است، اما بعداً به قیمت معمولی آن 1449 دلار افزایش می یابد.

آمازون Echo Glow یک دستگاه تعاملی مناسب کودکان است که از تماس تصویری پشتیبانی کرده و دارای پروژکتور است. از پروژکتور می توان برای بازی، نقاشی یا فعالیت های یادگیری استفاده کرد. همچنین می تواند برای خواندن کتاب با اشتراک +Kids آمازون استفاده شود، که همراه با Echo Glow به مدت یک سال ارائه می شود، و پس از آن برنامه ای با قیمت 3 دلار در ماه شروع می شود.

اکنون آمازون Smart Thermostat خود را با قیمت رقابتی 59 دلار به فروش می رساند. در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس بوده و توسط Honeywell Home ساخته شده است. این ترموستات را می توان از طریق برنامه الکسا کنترل کرد و میزان مصرف انرژی توسط HVAC را پیگیری کنید.

دستبند جدید فیتنس Halo معرفی شد. Halo View یک ردیاب ورزشی با عمر باتری 7 روزه و مقاومت در برابر آب است. این محصول برنامه تغذیه از غذاهای کامل، تمرینات درخواستی را ادغام می کند و لحن شما را با برنامه Halo تجزیه و تحلیل می کند. این مدل جدید دارای صفحه نمایش است تا بتوانید پیام های متنی را ببینید و تمرینات زنده را شروع کنید.

SPO2، پایش خواب و نظارت بر ضربان قلب نیز همه از ویژگی های استاندارد هستند. قیمت آن 79 دلار خواهد بود. برای استفاده از Halo Nutrition و Halo Fitness، دستبندهای Halo نیاز به عضویت دارند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا