ظاهراً اکنون هر سازنده گوشی هوشمند می خواهد دستگاه های آن به عنوان کلید دیجیتال خودرویی شما عمل کنند و سامسونگ نیز تفاوتی با آن ندارد. این شرکت چشم انداز خود را در ماه ژانویه در هنگام معرفی سری S21 ارائه کرد و اکنون عملکرد کلید دیجیتال به گلکسی S21 پلاس و اس 21 اولترا راه پیدا می کند.

این ویژگی بخشی از به روز رسانی ماه اکتبر برای دستگاه های مذکور است. در حالی که به روزرسانی در حال حاضر در آلمان، هند، فیلیپین و کره جنوبی در دسترس بوده، تنها کره جنوبی در حال حاضر از کلید دیجیتال خودرویی پشتیبانی می کند. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، کلید دیجیتال باید در ابتدا با خودروهای پشتیبانی شده از آئودی، بی ام و، جنسیس و فورد کار کند. دقیقاً مشخص نیست آن مدلها کدام هستند.

با عملکرد جدید، می توانید کلید دیجیتال خودرو را در Samsung Pass ذخیره کرده و سپس درها را با استفاده از برچسب NFC باز و بسته کنید و هنگامی که گوشی خود را روی پد شارژ بی سیم خودرو قرار می دهید، موتور را روشن خواهد شد. امیدوارم با اجرای این برنامه در کره همه چیز خوب پیش برود و ویژگی کلید دیجیتال به زودی به سایر کشورها نیز سرایت کند.

در کره، به روزرسانی جدید دارای شماره ساخت G99*BXXU3AUIE است، در حالی که در بقیه جهان به “AUIG” ختم می شود – به وضوح بر تفاوت تأکید می کند. صرف نظر از این امر، در هر صورت شما وصله های امنیتی اکتبر 2021 را دریافت می کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *