کانن به تازگی از PowerShot PX رونمایی کرده که یک دوربین ثابت که از تشخیص چهره و جستجوی خودکار سوژه برای ثبت خودکار تصاویر 11.7 مگاپیکسلی یا ویدیوهای 1080p60 استفاده می کند. این دوربین مبتنی بر PowerShot Pick است، یک دوربین آزمایشی با سرمایه جمعی که فقط در ژاپن عرضه شده است.

PowerShot PX دارای عملکرد Pan-and-Tilt (340 درجه افقی و 110 درجه عمودی) و محدوده فاصله کانونی 19-57 میلی متر (معادل 35 میلی متر) است. ایده این است که شما می توانید آن را در یک نقطه استراتژیک قرار دهید، مثلاً در یک پیک نیک خانوادگی روی یک میز. سپس دوربین می تواند صحنه را اسکن کند، چهره افراد را بیابد و به طور خودکار بهترین لحظه برای گرفتن عکس را تعیین کند.

به گفته کانن، این دوربین می‌تواند سوژه‌ها را “به‌طور هوشمندانه برای ثبت عبارات و واکنش‌های طبیعی” کادربندی کند. همچنین می‌توانید چهره‌های خاصی را اولویت‌بندی کنید، مثلاً اگر روز تولد کسی است. در تئوری، این به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به جدا شدن و عکس گرفتن از یک گردهمایی لذت ببرید و بدانید که به طور خودکار انجام می شود. همچنین می توانید از طریق یک اپلیکیشن یا کنترل صوتی، عکس ها را به صورت دستی بگیرید.

پس از یک رویداد، می‌توانید از اپلیکیشن iOS یا اندروید PowerShot PX برای دریافت توصیه‌هایی درباره بهترین عکس‌ها برای نگهداری استفاده کنید. سپس آن ها روی کارت حافظه ذخیره می شوند، جایی که می توان آنها را در رایانه آپلود کرد. کانن می گوید که از WiFi و بلوتوث برای اتصالات گوشی هوشمند پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تصاویر را بدون نیاز به بررسی دستگاه کنترل کنید.

همچنین می‌توان به عنوان یک وب‌کم از طریق برنامه کاربردی وب‌کم کانن استفاده شود. کانن PowerShot PX در نوامبر 2021 با قیمت 500 یورو (حدود 585 دلار) راهی بازار خواهد شد

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *