شیائومی از نسخه جدید دسبتند هوشمند خود با نام ردمی اسمارت بند پرو پرده برداری کرد. این مدل در مقایسه با ردمی اسمارت بند، مجهزتر شده و ویژگی های بیشتری ارائه می دهد.

ردمی اسمارت بند پرو یک پنل 1.47 اینچی AMOLED با روشنایی 450 نیت و تراکم 282ppi دارد که توسط پوشش شیشه ای 2.5 بعدی محافظت می شود. بدنه آن از پلی کاپرولاکتام (نوع نایلون، پلاستیک)، تقویت شده با الیاف شیشه است و می تواند زیر 50 متر زیر آب برود. البته بند آن از سیلیکون نرم ساخته شده است.

این دستگاه از شتاب سنج، ژیروسکوپ و مانیتور ضربان قلب معمولی PPG استفاده می کند. یک سنسور نور برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش نیز در دسترس است. با استفاده از این سنسورها، دستگاه می‌تواند بیش از 110 نوع تمرین را تشخیص دهد که 15 مورد از آن‌ها حالت‌های حرفه‌ای هستند. مانیتور SpO2 (اکسیژن خون) نیز در لیست ویژگی ها قرار دارد.

تمام این سخت افزار توسط یک باتری 200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که از طریق یک کابل مغناطیسی کوچک شارژ می شود. ردمی اسمارت بند پرو حدود 14 روز در حالت استفاده معمولی یا 20 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی دوام می آورد. اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این دستبند هوشمند در دسترس نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *