موبایل و تبلت

پنج اپلیکیشن رایگان برای چیدمان و ایجاد کلاژ عکس

اپلیکیشن های چیدمان عکس، که می‌توانند به شما کمک کنند تا به سرعت کلاژها و مونتاژهای جذاب عکس بسازید، برای کسانی که مهارت حرفه ای فتوشاپ ندارند، می تواند مناسب باشد. پس از آزمایش چندین مورد از آنها، اکنون می‌توانیم به ترتیب حروف الفبا، پنج اپلیکیشن رایگان چیدمان عکس را برای شما ارائه دهیم. یکی از این موارد را انتخاب کنید تا مهارت های طراحی خود را بدون نیاز به فکر کردن به ماسک های لایه یا فشرده سازی با اتلاف به سطح بعدی ارتقا دهید.

اپلیکیشن Canva

Canva مسلماً بسیار بیشتر از یک برنامه چیدمان عکس است؛ این یک مجموعه کامل طراحی گرافیکی است. اما اگر فقط به چیدمان عکس نیاز دارید، دقیقاً برای آن بسیار توصیه می شود. Canva یک ابزار کلاژ عکس فوق‌العاده با صدها طرح‌بندی مختلف به سبک شبکه‌ای را برای شما ارائه می‌کند که می‌توانید از بین آنها به صورت رایگان انتخاب کنید.

Canva علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی کلاژ و مونتاژ عکس آزاد بسازید، طرح‌هایی با اندازه‌های ویژه برای تمام خدمات اصلی رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ایجاد یک استوری اینستاگرام یا فیس بوک مبتنی بر عکس هستید، اپلیکیشن مورد نظر به شما کمک می کند این کار را سریع و آسان انجام دهید.

برای اینکار می توان از میان محتوای خودتان استفاده کرده یا اینکه از میان صدها هزار عکس و گرافیک رایگان Canva به طرح خود اضافه کنید. این برنامه همچنین به شما امکان همکاری با سایر کاربران Canva و همکاری برای ایجاد مونتاژ را می دهد. Canva به شما امکان می دهد طرح های خود را در فضای ابری ذخیره کنید. حتی نسخه رایگان 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما می دهد.

نسخه پرو آن که با هزینه اشتراک ماهانه 12.99 دلار همراه بوده، به شما امکان دسترسی نامحدود به بیش از 420 هزار تمپلیت، 75 میلیون عکس و فیلم، صدا و گرافیک، 100 گیگابایت فضای ابری و همچنین توانایی ایجاد یک “Brand Kit” با فونت ها، پالت رنگ برند و آرم های خود برای استفاده در پلتفرم Canva را می دهد.

اپلیکیشن Layout from Instagram

ما از طرفداران بزرگ اپلیکیشن Layout from Instagram هستیم. این اپلیکیشن به اندازه سایر اپ های چیدمان عکس دارای امکانات کامل نیست، اما به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های خود را با هم ترکیب کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برای کلاژ کردن، کافیست عکس‌ها را از گالری خود انتخاب کنید یا درون برنامه عکس بگیرید، ترکیب مورد علاقهٔ خود را انتخاب کنید و عکس‌ها را ویرایش کنید.

اپلیکیشن Moldiv

‏‏Moldiv اپلیکیشنی برای ترکیب تصاویر و ساخت کلاژهای بسیار زیباست که برای سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است. این اپلیکیشن با دارا بودن ابزارهای ویرایش قدرتمند و قاب های متنوع به شما اجازه می دهد که عکس های دلخواه را با هم ترکیب کرده و آثاری دیدنی خلق نمایید.

Moldiv همچنین گزینه‌های چیدمان جامعی را ارائه می‌کند، از جمله طرح‌بندی‌هایی به سبک مجله که به شما امکان می‌دهد طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید، تصاویر را با عکس‌های خود جایگزین کنید، و متن را به هر چیزی که می‌خواهید پیامتان باشد تغییر دهید.

اپلیکیشن PicCollage

PicCollage یک اپلیکیشن چیدمان عکس جدید و سرگرم کننده است که طرح های جالب و امروزی را ارائه می دهد، که بسیاری از آنها به صورت رایگان در دسترس هستند – اگرچه اگر می خواهید بهترین بهره را از این اپلیکیشن ببرید، باید برای عملکرد برتر هزینه کنید. که هزینه آن 35.99 دلار در سال است. قالب‌های PicCollage در دسته‌هایی مانند تابستان، “متشکرم”، سفر، تولد و موارد مشابه سازماندهی شده‌اند، که پیدا کردن طرح صحیح مطابق با نیازهای شما را آسان می‌کند.

این برنامه همچنین در مورد استیکرهای زیبا واقعا می درخشد. تعداد مطلقی از استیکرهای کوچک واقعاً شیرین، با عبارات و گفته ها، مواد غذایی و نوشیدنی، و گرافیک هایی مانند قلب، ستاره و گل وجود دارد که می توانید روی طرح خود بپوشانید. اینها همچنین در دسته‌هایی سازمان‌دهی شده‌اند، که یافتن بهترین گرافیک‌ها را برای افزودن کامل به آثار خود ساده می‌کند.

اپلیکیشن Pic Stitch

Pic Stitch نسخه رایگان برنامه خود را با پشتیبانی از تبلیغات ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کلاژها و مونتاژهای بسیار ابتدایی عکس ایجاد و اکسپورت کنید. اگر هزینه اشتراک سالانه 29.99 دلار را بپردازید، به ابزارهای پیشرفته تری با بیش از 300 طرح کلاژ، بیش از 20 بسته فیلتر، بیش از 10 بسته مرزی، ابزارهای ویرایش ویدیو، و گزینه ای برای افزودن موسیقی به آثار خود دسترسی خواهید داشت.

طرح‌بندی‌های رایگان Pic Stitch به «کلاسیک»، که ترکیبی از طرح‌های مربع و مستطیل استاندارد، و «فانتزی» را ارائه می‌کند، دسته‌بندی می‌شوند، و گزینه‌های معاصر بیشتری را برای مرور به شما ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید طرح‌بندی‌های پرطرفدار را مشاهده کنید، اگرچه این ها اغلب فقط برای مشترکین در دسترس هستند.

اما نسخه رایگان برنامه سریع و آسان برای استفاده است. به سادگی طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، تصاویر خود را اضافه کنید و سپس دکمه اکسپورت را فشار دهید. این به شما این امکان را می دهد که آثار خود را در گوشی خود ذخیره کنید یا آن را در شبکه های اجتماعی اصلی به اشتراک بگذارید.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا