لنوو به تازگی محصول جدیدی را معرفی کرده که یک پروژکتور هوشمند جدید به نام YOGA T500 Play در چین است و دارای باتری غول پیکر 22500 میلی آمپر ساعتی می باشد.

در حالی که شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه و قیمت پروژکتور آینده را اعلام نکرده ، جزئیات کلیدی خاصی را در رسانه های اجتماعی فاش کرده است. در آخرین پست Weibo، این شرکت یک پوستر تصویری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد پروژکتور YOGA T500 Play از یک بسته باتری عظیم 22500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. از طریق این باتری بزرگ، پروژکتور هوشمند قادر است حداکثر زمان مشاهده تا 5 ساعت را ارائه دهد.

به عبارت دیگر، می تواند برای حدود سه فیلم نیز اجرا شود. این مدل جدیدترین پروژکتور هوشمند این شرکت بوده که وضوح 1080p دارد. همچنین روشنایی 1400 ANSI لومن را ارائه می دهد و 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در خود جای داده است. در حالی که قیمت رسمی نامشخص است،این محصول در زمان عرضه اولیه خود دارای قیمت تبلیغاتی 2999 یوان (تقریباً 470 دلار) خواهد بود.

در ماه سپتامبر، این شرکت پروژکتور هوشمند T500 را نیز روانه بازار کرده بود که طراحی جمع و جورتری با همان قیمت داشت. این مدل همچنین دارای وضوح 1080p داشته اما با وضوح 4K نیز سازگار بود. T500 کامپکت حتی از HDR10، رمزگشایی دوگانه HLG با پویایی بالا و نسل جدیدی از موتورهای با کیفیت تصویر EEP پشتیبانی می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *