به نظر می رسد که سونی تلاش های خود را برای بازی با گوشی های هوشمند افزایش می دهد. پتنت این شرکت نشان می دهد که سونی ممکن است روی یک کنترلر مانند پلی استیشن کار کند که به گوشی هوشمند شما متصل می شود.

این اولین باری نیست که غول فناوری ژاپنی تلاش می‌کند تا بازی‌ها را حتی قابل حمل‌تر کند. در سال 2011، این شرکت گوشی Sony Ericsson Xperia Play را ساخت که یک گوشی کشویی با یک joypad و دکمه‌هایی شبیه به کنترلر کنسول‌های بازی محبوبش بود. در حالی که این مفهوم کاملاً نوآورانه و جلوتر از زمان خود بود، فناوری در آن زمان نسبتاً محدود بود.  انجام بازی های فشرده سه بعدی در آن زمان با سخت افزار موجود غیرممکن بود، اگرچه این موضوع دیگر محدود کننده نیست.

در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند گیمینگ در بازار بسیار محبوب هستند، که مشخصات و ویژگی‌های درجه یک را ارائه می‌کنند و می‌توانند عناوین چند نفره فشرده مانند PUBG را که اندازه نقشه بزرگی نیز دارند، بازی کنند. علاوه بر این، شرکت اخیراً یک کنترلر جدید مانند پلی استیشن را به ثبت رسانده که منحصراً برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است. با نگاهی به تصاویر این پتنت، می‌توانیم دکمه‌ها، پدها و ماشه‌های نمادین را ببینیم که آن را به یک کنترلر کامل تبدیل می‌کند. با این حال، ما هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا از موتورهای لرزشی دوال سنس نیز پشتیبانی می کند، نداریم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *