نرم افزار و اینترنت

معرفی ویوالدی از اولین مرورگر وب برای Android Automotive

سیستم عامل اندروید خودروی جدید گوگل هنوز در بسیاری از خودروها در دسترس نیست، و گاهی اوقات ممکن است انتخاب اپلیکیشن محدود به نظر برسد، اما امروز یک مرورگر وب را به مجموعه خود اضافه می کند. از امروز، مرورگر ویوالدی متمرکز بر حریم خصوصی در وسایل نقلیه Polestar 2 در دسترس است. این اولین مورد برای Android Automotive و این شرکت است که تا قبل از امروز هنوز نرم افزار خود را روی وسایل نقلیه ارائه نکرده بود.

ویوالدی می گوید ایمنی یکی از اولویت های اصلی آن هنگام انتقال مرورگر به Android Automotive بود. برای این منظور، شروع یک جلسه فقط زمانی امکان پذیر است که ماشین شما پارک باشد. اگر پخش چیزی را شروع کنید و سپس رانندگی را از سر بگیرید، ویوالدی ویدیو را فقط به صدا محدود می کند. طبیعتا حریم خصوصی نیز برای تیم در اولویت بود. هر زمان که یک برگه خصوصی را باز می کنید، مرورگر داده های کاوش شما را در ماشین ذخیره نمی کند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را بین دستگاه‌ها انتقال دهید، می‌توانید با ورود به حساب Vivaldi خود این کار را انجام دهید. این اطلاعات چیزی است که شرکت می گوید Polestar نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

نسخه Android Automotive ویوالدی بر اساس نسخه موبایلی این شرکت است. در نسخه دسکتاپ هیچ عملکردی را پیدا نخواهید کرد – به عنوان مثال، زبانه های آکاردئون وجود ندارد – و ویوالدی تعداد انگشت شماری از ویژگی های دیگر را غیرفعال کرده است. برای مثال امکان دانلود فایل ها و اسکن کدهای QR وجود ندارد. در غیر این صورت، تفاوت زیادی بین نسخه Android Automotive و سایر نسخه‌های Vivaldi وجود ندارد و این شرکت می‌گوید که به‌روزرسانی‌ها به‌طور منظم ارائه می‌شوند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا