موبایل و تبلت

سری iQOO 9 مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN5 خواهد بود

برند iQOO وابسته به ویوو امروز با انتشار تیزری تایید کرد که سری iQOO 9 را در تاریخ 5 ژانویه 2022 معرفی خواهد کرد. طبق تیزر منتشر شده، ظاهرا این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ بوده، درحالیکه دوربین دوم پشت یک لنز با زاویه 150 درجه فوق عریض قرار می گیرد.

iQOO می‌گوید سری iQOO 9 اولین دستگاهی در جهان خواهد بود که دارای سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 است و پوستری که به اشتراک گذاشته شده وجود لنز 7P و تثبیت‌کننده گیمبال را نشان می‌دهد. با این حال، تنها مدل پرو دارای دوربین 150 درجه فوق عریض است.

در یک پست جداگانه، iQOO فاش کرد که شارژر ۱۲۰ واتی GaN که همراه با iQOO 9 پرو همراه خواهد بود، کوچک‌تر از آداپتور نسل‌های قبلی بوده و وزن آن ۳۵ گرم است. پیش از این، iQOO اعلام کرده بود که سری iQOO 9 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، اما مشخص نکرد که آیا هر دو مدل معمولی و پرو دارای سلول هایی با این اندازه هستند یا فقط iQOO 9 پرو از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود.

iQOO هنوز جزئیات مشخصات iQOO 9 و iQOO 9 پرو را اعلام نکرده، اما قبلاً تأیید کرده بود که این سری با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، شارژ بی سیم 50 واتی، سیستم اتلاف حرارت سه بعدی VC و صفحه نمایش 120 هرتزی E5 AMOLED از نوع LTPO 2.0 با تراکم پیکسلی 517ppi، حداکثر روشنایی 1500 نیت و نرخ نمونه برداری لمسی 1000 هرتز ارائه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا