موبایل و تبلت

نوکیا G50 آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد

سازندگان های اندروید شروع به عرضه به روز رسانی پایدار اندروید 12 برای دستگاه های واجد شرایط خود کرده اند. همانند سال گذشته، سامسونگ از همه جلوتر است. اما در کمال تعجب، HMD Global نیز بهتر از دفعه قبل عمل می کند. این شرکت اکنون شروع به ارائه به‌روزرسانی پایدار اندروید 12 برای گوشی سوم خود – نوکیا G50 کرده است.

به گفته یکی از اعضای Phones Community نوکیا که به نام Krisaal (از طریق Nokia Power User) شناخته می شود، HMD Global عرضه به روز رسانی پایدار اندروید 12 را برای نوکیا G50 حداقل در فنلاند آغاز کرده است. از آنجایی که این شرکت به بروزرسانی نرم افزار در چندین بازار به طور همزمان معروف است، آخرین به روز رسانی سیستم برای نوکیا G50 باید در مناطق دیگر نیز در دسترس باشد.

به غیر از نوکیا جی 50، آپدیت پایدار اندروید 12 برای نوکیا X20 و نوکیا X10 نیز موجود است. هر سه گوشی هوشمند یک چیز مشترک دارند و آن چیزی جز چیپست اسنپدراگون 480 آنها نیست. این می تواند دلیلی باشد که HMD Global می تواند به روزرسانی جدید اندروید را نسبت به سال گذشته سریعتر برای این گوشی ها ارائه دهد. برای شرکت توسعه نرم افزارهای ساخت دستگاه هایی با سیلیکون یکسان آسان تر است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا