نرم افزار و اینترنت

کاهش نمایش محتوای پست های بالقوه مضر در اینستاگرام

اینستاگرام در حال برداشتن گام‌های جدیدی است تا محتوای «بالقوه مضر» در اپلیکیشنش کمتر دیده شود. این شرکت می‌گوید که الگوریتمی که به ترتیب پست‌ها در فیدهای کاربران و استوری‌ها کمک می‌کند، اکنون محتوایی را که «ممکن است حاوی قلدری، سخنان نفرت‌انگیز یا تحریک خشونت باشد» از اولویت خارج می‌کند.

در حالی که قوانین اینستاگرام در حال حاضر بسیاری از این نوع محتوا را ممنوع می کند، این تغییر می تواند بر پست های مرزی یا محتوایی که هنوز به دست گردانندگان برنامه نرسیده است، تأثیر بگذارد. تا به حال، اینستاگرام سعی کرده است محتوای بالقوه قابل اعتراض را از قسمت‌های عمومی برنامه، مانند اکسپلور، پنهان کند، اما نحوه ظاهر آن را برای کاربرانی که اکانت‌هایی را که این نوع محتوا را ارسال می‌کنند دنبال می‌کنند، تغییر نداده است.

آخرین تغییر به این معنی است که پست‌هایی که «شبیه» به آن‌هایی که قبلا حذف شده‌اند، حتی برای دنبال‌کنندگان نیز بسیار کمتر قابل مشاهده خواهند بود. سخنگوی متا تأیید کرد که اگر پست دستورالعمل‌های انجمن خود را نقض کند، پست‌های «بالقوه مضر» همچنان می‌توانند حذف شوند. این به روز رسانی به دنبال تغییر مشابهی در سال 2020 است، زمانی که اینستاگرام شروع به رتبه بندی اکانت های نزولی کرد که اطلاعات نادرستی را به اشتراک می گذاشتند که توسط بررسی کنندگان حقایق رد شده بود. برخلاف این تغییر، اینستاگرام می‌گوید که آخرین خط‌مشی فقط بر پست‌های فردی تأثیر می‌گذارد و «به طور کلی نه حساب‌ها».

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا