موبایل و تبلت

معرفی گوشی BLU G91 Max با دوربین 108 مگاپیکسلی

شرکت BLU به تازگی از یک گوشی هوشمند میان رده جدید با نام BLU G91 Max رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین 108 مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک اشاره کرد. در ادامه با مشخصات و قیمت آن آشنا خواهید شد.

BLU G91 Max مجهز به تراشه مدیاتگ هلیو G95 است و با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی جفت شده و یک اسلات microSD وجود داشته که می‌توانید به راحتی فضا را افزایش دهید. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز وجود دارد. این گوشی از اندروید 11 خارج از جعبه استفاده می کند. G91 Max با صفحه نمایش 6.8 اینچی یکی از بزرگترین گوشی های BLU است. و برخلاف گوشی‌های خارج از سری G، وضوح فول اچ دی پلاس (20.5:9) دارد. نرخ تازه سازی بالایی وجود ندارد، با این حال، شما 60 هرتز استاندارد را دریافت می کنید.

ماژول دوربین پشتی از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک جفت لنز کمکی 2 مگاپیکسلی (ماکرو و عمق) استفاده می کند. دوربین اصلی می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. یک پانچ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر تعبیه شده است.

انرژی این گوشی را یک باتری نسبتا بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. از شارژ سیمی 18 وات و شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می کند (متاسفانه شارژ سیمی 30 واتی G91 پرو به این مدل منتقل نشد). از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد، حسگر اثر انگشت نصب شده در کناره و عدم وجود NFC است. BLU G91 Max به زودی در آمریکا در دسترس خواهد بود و قیمت آن 230 دلار خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا