موبایل و تبلت

سامسونگ با رویداد جعبه گشایی گلکسی S22 اولترا توسط 1820 مشتری، رکورد جهانی گینس را ثبت کرد

سامسونگ به تازگی یک رویداد #EpicUnboxing با گلکسی اس 22 اولترا برگزار کرده بود. این رویداد در 5 مارس برگزار شد و با موفقیت بزرگی روبرو شد زیرا بیش از 1820 مشتری در آن حضور داشتند که گلکسی اس 22 اولترا را در 17 شهر مختلف از قبل رزرو کردند و رکورد جدیدی را در گینس ثبت کردند.

این رکورد جهانی برای بیشترین تعداد افرادی که جعبه گشایی را به طور همزمان در چندین مکان انجام می دادند، ثبت شد. این غول کره ای اخیراً رکورد دیگری را شکسته بود، جایی که سری گلکسی اس 22 با بیش از 100000 سفارش تنها در 72 ساعت، تبدیل به پرفروش‌ترین دستگاه سامسونگ از قبل رزرو شده شد. رویداد #EpicUnboxing همچنین روشی بود که این شرکت برای تشکر از مشتریان اولیه‌اش با ارائه نسخه محدود جعبه‌هایی که به‌طور خاص برای این تلاش رکورد ایجاد شده بود، تشکر کرد.

در جعبه نسخه محدود، مشتریان با یک ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و یک هدیه شگفت‌انگیز دیگر از هدفون گلکسی بادز 2 پذیرایی می‌کنند. علاوه بر این، جعبه گلکسی اس 22 اولترا نسخه محدود نیز حاوی یک یادداشت تشکر ویژه روی کاغذ دانه و همچنین در هند است. قابل ذکر است که رکورد جهانی قبل از عرضه سری گلکسی اس 22 در هند به دست می‌آید که قرار است در 11 مارس به طور رسمی وارد فروشگاه‌ها شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا