موبایل و تبلت

اپل iOS 15.4.1 و iPadOS 15.4.1 را برای رفع مشکلات تخلیه باتری منتشر کرد

امروز اپل دور جدیدی از به روزرسانی های نرم افزاری را برای دستگاه های تلفن همراه خود منتشر کرد. این شامل iOS 15.4.1 برای همه آیفون‌های پشتیبانی‌شده، و همچنین iPadOS 15.4.1 برای همه تبلت‌های پشتیبانی‌شده است. همانطور که افزایش اعداد نشان می دهد، این نسخه جزئی است که هیچ ویژگی جدیدی به همراه ندارد.

با این حال، هدف از آن بهبود چیزی است که برای اکثر مردم بسیار مهم است: عمر باتری. به این دلیل که یادداشت‌های انتشار ذکر می‌کنند که با نصب این بروزرسانی، آیفون یا آیپد شما مشکلات تخلیه باتری را که ظاهراً چند هفته پیش با انتشار iOS 15.4 گزارش شده بود، برطرف می‌کند.

به‌علاوه، برای دستگاه‌های بریل که هنگام پیمایش متن یا نمایش یک هشدار پاسخگو نمی‌شوند، و برای دستگاه‌های شنوایی «ساخته‌شده برای آیفون» که ارتباط خود را با برخی از برنامه‌های شخص ثالث قطع می‌کنند، راه‌حلی دریافت می‌کند. همچنین ممکن است رفع اشکال دیگر، بدون نام و بهبود عملکردهای مختلف نیز وجود داشته باشد، اما واضح است که عنوان اینجا در مورد رفع تخلیه باتری است.

بنابراین اگر به نظر می‌رسید که آیفون یا آیپد شما بعد از به‌روزرسانی iOS یا iPadOS 15.4 واقعا کم توان است، بهتر است به تنظیمات بروید و iOS 15.4.1 یا iPadOS 15.4.1 را در اسرع وقت نصب کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا