صوتی و تصویری

ال جی از مانیتور قابل حمل 16 اینچی Gram +View معرفی کرد

ال‌جی مانیتوری را در سری LG Gram روانه بازار کرده که یک صفحه نمایش 16 اینچی WQXGA است. وزن مانیتور 16 اینچی LG Gram با پایه USB-C به همراه پایه همراه خود، کمتر از 1 کیلوگرم است. برخلاف مدل های قبلی لپ تاپ های سری Gram، مدل جدید مانیتوری است که از طریق کابل USB-C قابل اتصال است.

ال جی Gram +view 16MQ70 جدید دارای پنل IPS (رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل) است که عرض آن 16 اینچ می باشد. همچنین نسبت تصویر 16 به 10 آن وضوح عمودی اضافی و بهره وری بهتر را نسبت به نسبت تصویر رایج 16:9 ارائه می دهد. LG Gram +view 16MQ70 دارای مشخصات صفحه نمایش مشابه با لپ تاپ LG Gram 2022 است و ما انتظار خروجی قابل توجهی را داریم.

در حالی که وزن مانیتور 670 گرم است، قاب/پایه Folio حدود 320 گرم است که وزن کل محصول را به 990 گرم می‌رساند. کاور یک افزودنی عالی برای مانیتور است زیرا تعادل و اهرمی محکم برای نگه داشتن آن مطابق با انتخاب کاربر فراهم می کند. اشاره شده که مانیتور جدید LG Gram دارای نرخ تازه سازی بسیار کم 60 هرتز و زمان پاسخگویی 30 میلی ثانیه است. این ویژگی ها می تواند مانیتور را به خصوص در بازی ها کند نمایش دهد. کاربران می توانند مانیتور را تا 170 درجه برای زوایای دید مختلف نگه دارند.

از دیگر ویژگی‌های مانیتور LG Gram +view 16MQ70 می‌توان به صفحه نمایش خودکار، OSD، پوشش ضد تابش صفحه، حالت نور آبی کم، 2 پورت USB-C و تنظیم‌کننده روشنایی اشاره کرد. با این حال، مانیتور فاقد بلندگو است، زیرا ممکن است کاربر مجبور باشد برای برنامه‌های کاربردی از بلندگوهای خارجی استفاده کند. مانیتور جدید LG Gram از اواسط آوریل در ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا