کنسول و بازی

آپدیت جدید هدست های Quest با نمای جدید کوهستان برای مطالعه

متا یک محیط اداری مجازی جدید را برای همه شما که با واقعیت افزوده کار می کنید، ارائه می کند. به عنوان بخشی از به‌روزرسانی نرم‌افزار v39 که به هدست‌های متا Quest و Quest 2 VR می‌آید، می‌توانید به محیط Mountain Study منتقل شوید، که شما را در خانه‌ای در دره‌ای احاطه‌شده توسط کوه‌ها قرار می‌دهد. چند بهبود و تغییر کوچک دیگر در به‌روزرسانی وجود دارد که به تدریج طی چند هفته آینده منتشر می‌شود.

می‌توانید محتوا را از یک برگه اشتراک‌گذاری در دستگاه iOS به هدست Quest ارسال کنید و به کاربران واقعیت مجازی راه آسان‌تری برای دسترسی به محتوا می‌دهد. پشتیبانی مشابه برای کاربران اندروید قبلاً در اوایل سال 2022 اضافه شده بود. برای استفاده از این ویژگی، مطمئن شوید که عملکرد بلوتوث هدست شما روشن است.

در نهایت، ویژگی‌های مولتی تسکینگ که زمانی در قسمت تنظیمات «Experimental» مدفون بودند، اکنون برای استفاده عمومی در دسترس هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد بین برنامه‌هایی که اخیراً از آن‌ها استفاده کرده‌اید ورق بزنید که اگر با مولتی تسکینگ روی گوشی هوشمند یا تبلت راحت هستید، نباید ناآشنا به نظر برسد. متا می گوید که در ماه آینده بهبودهای بیشتری در این زمینه در راه است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا