صوتی و تصویری

سنهایزر از اسپیکر هوشمند TeamConnect رونمایی کرد

سنهایزر به تازگی از اسپیکر هوشمند جدید TeamConnect Intelligent Speaker رونمایی کرده است. این یک بلندگوی همه جهته است که برای Microsoft Teams Rooms (جلسات) با اندازه متوسط با حداکثر 10 شرکت‌کننده، چه در اتاق حضور داشته باشند و چه از راه دور به آن‌ها بپیوندند، در نظر گرفته شده است.

ابعاد اسپیکر هوشمند TeamConnect برابر با 128.3 در 56.3 میلی متر و وزن آن 469 گرم است. به علاوه مجهز به بلندگوی نئودیمیومی همه جهته و 7 میکروفون تشکیل دهنده پرتو در بالای آن است که شعاع 3.5 سانتی متری را پوشش می دهد. قسمت بالای دستگاه همچنین دارای یک دکمه خازنی بی‌صدا است که امکان بی‌صدا کردن و قطع صدای بدون کلیک را در طول جلسه فراهم می‌کند. حلقه LED موجود در دستگاه می تواند نشان دهد که دستگاه در حالت بی صدا یا بی صدا است.

برای استفاده از آن، کاربران باید یک بار فرآیند نصب را انجام دهند. کاربران باید با استفاده از جعبه Power & Data همراه و یک پورت USB-C، بین بلندگوی هوشمند TeamConnect و کنسول Microsoft Teams Rooms ارتباط برقرار کنند. کاربران همچنین ملزم به اتصال کابل برق به جعبه Power & Data هستند. هنگامی که راه اندازی اولیه انجام شد، برای کار کردن به دستگاه های دیگری مانند لپ تاپ یا تبلت نیازی ندارد.

می توان از پایه پیچی یا پد چسبی برای اتصال ایمن به سطح استفاده کرد. به علاوه می توان جلسه را از طریق کنسول و هندزفری با استفاده از دستیار صوتی کورتانا مایکروسافت کنترل کرد. بلندگوی هوشمند می تواند حداکثر 10 صدای مختلف را تشخیص دهد و به ایجاد متن زنده از جلسه کمک کند. قیمت بلندگوی هوشمند TeamConnect در 656 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا