موبایل و تبلت

سامسونگ از گلکسی جامپ 2 رونمایی کرد

سامسونگ در سکوت خبری از گلکسی جامپ 2 در کره جنوبی معرفی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، این گوشی جانشین گوشی گلکسی جامپ است که در می 2021 عرضه شد. مدل اصلی یک نسخه تغییر نام تجاری از گلکسی A32 5G است. به همین ترتیب، گلکسی جامپ 2 یک نسخه تغییر یافته از گلکسی M33 5G است.

گلکسی جامپ 2 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD است که رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. صفحه نمایش توسط لایه ای از شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می شود. در حفره بالای نمایشگر جامپ 2 یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است. تنظیمات دوربین پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. این دوربین با یک لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های ماکرو و افزودن جلوه های عمقی همراه است. همچنین بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا شده که با رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 پوشانده شده است.

گلکسی جامپ 2 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه از یک پردازنده نامشخص با فرکانس 2.4 گیگاهرتز تغذیه می کند. به نظر می رسد که تراشه اگزینوس 1280 باشد. همچنین این تراشه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده است. سایر مشخصات شامل سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا است. گلکسی جامپ 2 با برچسب قیمت 336 دلار وارد کره جنوبی شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا