موبایل و تبلت

آنر پلی 30 با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس معرفی شد

آنر امروز از یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید به نام آنر پلی 30 رونمایی کرده مجهز به تراشه اسنپدراگون، باتری بزرگ است. در ادامه نگاهی به مشخصات این گوشی خواهیم انداخت.

قاب جلویی گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح اچ دی و یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. طراحی پشتی ما را به یاد برخی از گوشی های اپل می اندازد، دقیقاً مانند آخرین گوشی های سری پلی که عرضه شد – پلی 6T پرو. با این حال، در اینجا فقط دو دایره در جزیره دوربین مربعی داریم – یکی برای دوربین 13 مگاپیکسلی و دیگری برای فلاش LED.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 480 پلاس با رم 4 یا 8 گیگابایتی همراه شده و فضای ذخیره سازی آن نیز 128 گیگابایت است. شما همچنین یک اسلات microSD تا 512 گیگابایت بیشتر دارید. آنر، گوشی پلی 30 را با Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می کند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است، اما تنها با 10 وات از طریق درگاه USB-C شارژ می شود.

از دیگر گزینه های اتصال می توان به جک 3.5 میلی متری صدا، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5.1 اشاره کرد. آنر پلی 30 قرار است با قیمتی نامشخص در رنگ های آبی، طلایی، مشکی و سفید در دسترس مشتریان قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا