امروز انویدیا در سخنرانی اصلی خود در کامپوتکس 2022 سریعترین مانیتور بازی را در قالب مانیتور گیمینگ جدید Asus ROG 500Hz G-SYNC به دنیا معرفی کرد. مانیتور جدید به راحتی از مانیتور بازی قبلی Acer Nitro 390Hz XV252Q F که در حالت اورکلاک به 390 هرتز رسیده بود، پیشی می گیرد. همچنین از نمایشگرهای 480 هرتزی که کمتر از یک سال پیش شروع به ظهور کرده بودند، فراتر رفته است.

جالب اینجاست که این انویدیا و ایسوس بودند که سریع‌ترین پنل گیمینگ 360 هرتزی G-SYNC جهان را در CES 2020 راه‌اندازی کردند و امروز به نظر می‌رسد که بار دیگر تاج و تخت را به دست آورده‌اند. مانیتور گیمینگ جدید ایسوس ROG 500Hz G-SYNC دارای صفحه نمایش 24 اینچی فول اچ دی بوده که از یک نوع پنل کاملاً جدید است که به اختصار “Esports TN” یا E-TN نامیده می شود. به گفته انویدیا، E-TN برای ارائه حداکثر وضوح حرکت طراحی شده که برای بازی های Esports با نرخ فریم بسیار بالا ضروری است، که هدف اصلی این نمایشگر است.

از دیگر ویژگی های این مانیتور گیمینگ جدید 500 هرتزی ROG می توان به NVIDIA G-SYNC Esports Mode و پشتیبانی از Nvidia Reflex Analyzer اشاره کرد. اولی شادابی رنگی را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازی های ورزشی سریع تنظیم شده و دومی یک مجموعه ابزار تجزیه و تحلیل تأخیر مبتنی بر فناوری Reflex Nvidia را ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *