باور کردنش سخت است، اما از زمانی که اینستاگرام برای اولین بار وارد صحنه شد، 11 سال می‌گذرد. از آن زمان، خیلی چیزها تغییر کرده و این برنامه خیلی بیشتر از مکانی برای اشتراک گذاری عکس ها شده است. پس از تغییر اساسی لوگو در سال 2016، این شرکت بار دیگر در حال تکامل است؛ امروز، اینستاگرام اعلام کرد که با ارائه یک تجدید بصری که چندین جنبه از برند خود را در بر می گیرد، «انرژی جدیدی» به ارمغان می آورد.

این برند همراه با لوگوی به روز شده خود، تایپ فیس جدید Instagram Sans را نیز معرفی کرد. تایپ فیس جدید در برند خود و از طریق فرمت های رسانه ای دیگر مانند کمپین های تبلیغاتی استفاده خواهد شد. تایپ فیس جدید “با در نظر گرفتن میراث ما و شامل چندین خط جهانی” طراحی شده است. این فونت همچنین در خود برنامه نمایش داده می‌شود و به سازندگان اجازه می‌دهد در Stories و Reels به اشتراک بگذارند. Instagram Sans فقط به زبان انگلیسی در دسترس نیست و برای زبان های جهانی نیز اعمال می شود. نمونه هایی از فونت در حال اجرا را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

البته، از منظر قابلیت استفاده، این پیشرفت چندانی نیست. اما برای کسانی که دوست دارند تغییرات کوچکی را در طول مسیر ببینند، این بسیار بزرگ خواهد بود. البته اینستاگرام تغییرات عمده‌ای را در طول ماه ایجاد کرده، ویژگی‌های DM را بهبود می‌بخشد، ویژگی برچسب‌گذاری محصولات خود را در ایالات متحده گسترش می‌دهد و جمع‌آوری سرمایه را در Reels اضافه می‌کند. این فقط یک نمونه کوچک از تغییراتی است که اخیراً رخ داده و بسیاری دیگر در خط هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *