مایکروسافت در حال اضافه کردن ویژگی جدید Live Share به مایکروسافت تیمز است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا در طول جلسات تیمز شروع به ویرایش یا ایجاد مشترک کنند. Live Share از طریق اپلیکیشن هایی که در مایکروسافت تیمز ادغام شده، در دسترس خواهد بود و جلسات تعاملی بیشتری را ارائه می‌دهد که فراتر از اشتراک‌گذاری ساده صفحه است.

توسعه دهندگان Frame.io، Hexagon، Skillsoft، MakeCode، Accenture، Parabol، و Breakthru همگی در حال آزمایش با اپلیکیشن هایی هستند که از این قابلیت جدید Live Share استفاده می کنند. Hexagon یک نمونه اولیه برنامه ایجاد کرده که از Live Share در تیمز استفاده می کند تا به مهندسان امکان بزرگنمایی، حاشیه نویسی و ویرایش مدل های سه بعدی را در زمان واقعی در طول جلسه تیمز بدهد.

مایکروسافت همچنین از ادغام وایت برد در مایکروسافت تیمز خبر داد که شامل تجربیات مشابه ایجاد اشتراک و ویرایش مشترک با Live Share است. مایکروسافت از Fluid Framework خود برای کمک به تقویت این Live Share سرویس تیمز استفاده می کند. Fluid Framework طوری طراحی شده  که به توسعه دهندگان اجازه می دهد سرویس ها و اپلیکیشن های مشترک و تعاملی بیشتری را در وب بسازند و مایکروسافت از Fluid به عنوان بخشی از ادغام اجزای Loop خود در Teams و Outlook استفاده کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *