مایکروسافت در جریان رویداد بیلد 2022، سرویس جدیدی به نام Microsoft Dev Box را معرفی کرده که یک محیط ورک استیشن توسعه‌دهنده مبتنی بر فضای ابری بوده که توسعه‌دهندگان می‌توانند هر زمان که برای انجام کدنویسی به قدرت بیشتری نیاز داشته باشند، آن را به کار گیرند.

سرویس جدید Microsoft Dev Box که از همان فناوری مبتنی بر ویندوز 365 ساخته شده، قصد دارد یک کامپیوتر ویندوزی با تمام نرم افزارهای مورد نیاز برای توسعه اپلیکیشن های موجود در فضای ابری و بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنید، قابل دسترسی باشد. تیم‌های توسعه‌دهنده می‌توانند Dev Box هایی را برای پروژه‌های خاص در عرض چند دقیقه از پیش پیکربندی و توسط مدیران فناوری اطلاعات با استفاده از ویندوز 365 برای ادغام Dev Boxes با Intune و Microsoft Endpoint Manager مدیریت شوند.

نکته شگفت‌انگیز در مورد Dev Box مبتنی بر کلاود این است که می‌توانید موارد جدید را با سرعت باورنکردنی بچرخانید. همه توسعه‌دهندگان می‌دانند که قبل از اینکه حتی بتوانید با نوشتن کد برای برنامه خود شروع کنید، چقدر طول می‌کشد تا یک کامپیوتر لوکال جدید با تمام ابزارها و ترفندهای لازم راه‌اندازی کنید. با Microsoft Dev Boxes، این محیط‌ها را می‌توان تنها با چند کلیک پیکربندی و راه‌اندازی کرد، در عرض چند دقیقه آماده و از هر کجا قابل دسترسی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *