نرم افزار و اینترنت

ویندوز 11 راهی آسان برای بازگردانی اپلیکیشن ها به کامپیوتر جدید فراهم می کند

مایکروسافت بالاخره برنامه‌های بازیابی را به مایکروسافت استور در ویندوز 11 اضافه می‌کند. سازنده نرم‌افزار به زودی آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز می‌کند که به شما امکان می‌دهد اپلیکیشن را بر روی رایانه ویندوز 11 جدید بازیابی کنید. فروشگاه موجود مایکروسافت روشی خودکار برای بازیابی اپلیکیشن ها ارائه نکرده، در عوض کاربران ویندوز را مجبور می‌کند به صورت دستی اپلیکیشن ها را از کتابخانه خود نصب کنند.

جورجیو ساردو، مدیر بخش مایکروسافت استور در رابطه با این موضوع بیان کرد:

برای اینکه مشتریان بتوانند به سرعت و بدون نقص به کامپیوتر جدید خود منتقل شوند، به زودی ویژگی جدیدی را در کانال Windows Insider آزمایش خواهیم کرد که به مشتریان کمک می‌کند اپلیکیشن های خود را که قبلاً از مایکروسافت استور نصب شده‌اند، به‌طور خودکار به دستگاه ویندوز جدید خود بازیابی کنند. این همچنین به توسعه دهندگان کمک می کند تا مشتریان خود را بدون نیاز به یادآوری به مشتریان برای دانلود مجدد برنامه خود حفظ کنند.

بازیابی اپلیکیشن ها به‌ویژه برای مصرف‌کنندگانی که مرتب کامپیوتر را تغییر می‌دهند یا توسعه‌دهندگانی که مرتباً از ماشین‌های مجازی و چندین دستگاه استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود. کاربران ویندوز مجبور بوده اند برای تجربه مشابه، هرچند قدرتمندتر، به مدیران بسته شخص ثالث اعتماد کنند. برای اینکه این ویژگی جدید بازیابی واقعاً تأثیر بگذارد، باید برنامه‌های بیشتری را در مایکروسافت استور ببینیم. نشانه هایی وجود دارد که در طول سال گذشته با اپلیکیشن هایی مانند فایرفاکس، زوم، ادوبی Acrobat Reader و OBS Studio که همه در فروشگاه موجود هستند، بهبود یافته است. اما هنوز بسیاری از برنامه‌ها گم شده‌اند، و مایکروسافت در تلاش است تا با حذف لیست انتظار برای برنامه‌های win32، این مشکل را برطرف کند و امروز فروشگاه را به روی همه توسعه‌دهندگان برنامه باز کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا