نرم افزار و اینترنت

انتشار Visual Studio 2022 for Mac 17.0 با پشتیبانی از سیلیکون اپل

مایکروسافت از انتشار کلی Visual Studio 2022 for Mac 17.0 خبر داد. تغییرات بزرگی از جمله رابط کاربری macOS بومی و پشتیبانی از پردازنده های سیلیکون اپل را به همراه دارد. این شرکت، در حال انتشار یک پیش نمایش جدید است که می توانید آن را در کنار این نسخه نصب کنید.

در نسخه‌های قدیمی‌تر ویژوال استودیو برای مک، مایکروسافت از فناوری‌های مختلف رابط کاربری استفاده کرده بود که باعث می‌شد همه چیز نامناسب به نظر برسد. این به روز رسانی از رابط کاربری بومی macOS استفاده می کند. علاوه بر این، بک اند بر روی دات نت 6 و به صورت بومی بر روی پردازنده های سیلیکون اپل اجرا می شود.

این پیشرفت‌ها به این معناست که ویژوال استودیو 2022 برای مک می‌تواند تا 50 درصد سریع‌تر از نسخه قبلی خود کار کند. در سطح فنی، مایکروسافت می گوید که این نسخه به شما امکان می‌دهد برنامه‌هایی را با دات‌نت 6 و سی شارپ 10 بسازید. همچنین از Azure Functions v4 پشتیبانی می‌شود و به شما امکان می‌دهد اپلیکیشن های بدون سرور را در NET 6 توسعه دهید.

با بازگشت به پیش نمایشی که قبلا ذکر شد، مایکروسافت اکنون Visual Studio 2022 را برای Mac 17.3 Preview 1 ارائه می دهد. این برنامه بر روی افزودن پشتیبانی ابزار برای دات نت 7 و نت MAUI تمرکز دارد. مایکروسافت همچنین تلاش خواهد کرد تا بازخورد کاربران را ترکیب کند و برای ویژگی‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند مانند فهرست Task/TODO به رابط کاربری بومی منتقل شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا