ویز سرانجام پشتیبانی از اپل موزیک را در آیفون‌ها ارائه کرد که به شما امکان می‌دهد موسیقی خود را از طریق پخش‌کننده صوتی داخلی برنامه ناوبری کنترل کنید. این کار مکث، پخش و جابه‌جایی بین آهنگ‌ها را در حالی که دستورالعمل‌های رسیدن به مقصد را دنبال می‌کنید، آسان‌تر می‌کند.

همچنین مستقیماً از طریق ویز به مجموعه گسترده ای از لیست های پخش اپل موزیک دسترسی خواهید داشت، به این معنی که اصلاً نباید برنامه اپل موزیک را باز کنید. Apple Music به انبوهی از سرویس‌های پخش صوتی دیگر می‌پیوندد که قبلاً با ویز در ارتباط هستند. این برنامه ابتدا در سال 2017 از اسپاتیفای پشتیبانی کرد و بعداً Pandora، TuneIn و Deezer را اضافه کرد.

علاوه بر سایر سرویس‌های موسیقی محبوب مانند آمازون موزیک، یوتیوب موزیک، و iHeartRadio، ویز همچنین از تعدادی برنامه اختصاص داده شده به پادکست، اخبار و کتاب‌های صوتی مانند Audible، NPR One و Stitcher نیز پشتیبانی می‌کند. اپل موزیک احتمالاً آخرین سرویس پخش صوتی اصلی بود که ویز از آن پشتیبانی نمی‌کرد، و ادغام آن باید شکاف بزرگی را برای افرادی که از اپل برای پخش موسیقی استفاده می‌کنند، اما سرویس ناوبری متعلق به گوگل را ترجیح می‌دهند، پر کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *