صوتی و تصویری

معرفی پروژکتور اسکرین چند رنگ 4K هایسنس Vidda C1

هایسنس به تازگی از جدیدترین محصول خود به نام Vidda C1 رونمایی کرده است. Vidda C1 به عنوان محصولی پیشرو در رده پروژکتورهای صفحه نمایش دیده می شود چراکه طبق اعلام سازنده، پروژکتور Vidda C1 اولین پروژکتور نمایشگر چند رنگ با وضوح 4K در جهان است.

بیایید با چراغ جلو پروژکتور شروع کنیم. هایسنس Vidda C1 قادر است رسانه های بصری را با حداکثر 1350 انسی لومن با پوشش 202 درصدی در فضای رنگی BT.709 بر روی صفحه شما ارسال کند. مقادیر دقت رنگ در △ E≈0.9 نسبتاً تکان دهنده هستند و همچنین عمق رنگ 10 بیتی برای بوت شدن نیز وجود دارد.

در زیر کاپوت، Vidda C1 توسط تراشه مدیاتک MT9669 با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی هدایت می شود. پروژکتور صفحه نمایش به همراه جفت شدن با سنسورهای CMOS و ToF موجود، می‌تواند داده‌ها را از محیط اطراف شما جمع‌آوری کند، سپس از هوش مصنوعی برای کالیبره کردن خودکار خروجی صفحه نمایش برای بهترین تجربه چندرسانه‌ای استفاده کند. به عنوان مثال، پروژکتور صفحه می تواند بسته به موقعیت اطراف، برای فوکوس، تراز کج، اندازه صفحه و حتی جهت گیری خودکار کالیبره کند.

به گفته هایسنس، اندازه طرح پروژکشن توصیه شده Vidda C1 بین 80 تا 150 اینچ است. با در نظر گرفتن این موضوع، علاوه بر تماشای فیلم با صفحه نمایش بزرگ، پروژکتور می تواند همراهی عالی برای بازی در صفحه بزرگ نیز باشد. با تأخیر امتیازی تنها 12 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی تا 240 هرتز، بازی روی صفحه‌نمایش 150 اینچی قبلاً هرگز به این اندازه قابل حمل نبوده است.

پروژکتور صفحه Vidda C1 مجهز به یک بلندگوی استریو دوگانه با 2 بلندگوی 10 واتی است که در قسمت بیرونی تعبیه شده است. بلندگوها از صدای Dolby Atmos و dts Hi-Res برای کسانی که تجربه صوتی غنی تر و همهجانبه تر را ترجیح می دهند پشتیبانی می شوند. پروژکتور Vidda C1 از 15 ژوئن با قیمت 1050 دلار در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا